ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie rozwijania technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna Tablica”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie rozwijania technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna Tablica”

Szczegóły informacji

Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie rozwijania technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna Tablica”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Stegna

Finansowanie: Budżet JST/ Budżet Państwa

Nr UZP: 615455-N-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-11-23 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-11-23 09:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Stegnie

Ogłoszono dnia: 2017-11-14 przez Michał Jarosz

Treść:

Zamieszczanie ogłoszenia:Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Stegnie, krajowy numer identyfikacyjny 54264600000, ul. ul. Gdańska 34 , 82103 Stegna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 478 171, e-mail stan121@op.pl, faks 552 478 395.
Adres strony internetowej (URL): www.stegna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.stegna.pl BIP zakładka Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, kurier
Adres:
Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie rozwijania technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna Tablica”.
Numer referencyjny: RII-INW.272.26.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna

II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
 
30
   

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PzpTak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty zał nr 1 do SIWZ 2) Załącznik 2 i 2A do SIWZ 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena
60,00
Czas dostawy
40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznaneNie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr:
1
Nazwa:
Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tablica interaktywna z projektorem i głośnikami z przeznaczeniem dla Szkoły Podstawowej w Jantarze – 2 szt. tablica, projektor, głośniki Lp. Produkt/Parametr Wymagany minimalny parametr 1 Tablica interaktywna • Technologia IR (pozycjonowanie w podczerwieni)• sucho-ścieralna i magnetyczna• Obsługa za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika• Przekątna tablicy minimum 80”• Współpraca z komputerem i projektorem multimedialnym • Oprogramowanie do obsługi tablicy i prowadzenia lekcji ActivInspire Professional w języku polskim (licencja wieczysta na urządzenia typu pc, laptop) 2 Projektor ultrakrótkoogniskowy • Rozdzielczość XGA (1024x768)• Sterowanie pilotem• Technologia: DLP• Kontrast: 18000:1• Jasność 3000 ANSI lumenów• Głośniki• Zestaw z dedykowanym uchwytem ściennym i sufitowym• Porty: HDMI x1, VGA x2, 1x USB 3 Głośniki • Moc RMS: 2 x 15 W• Pasmo przenoszenia: 45 Hz - 20 kHz• Złącza Wejście: złącza RCA• Wyjście do głośnika: terminale sprężynowe• Możliwość montażu do tablicy 4 Inne • Przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze typu DOOR TO DOOR• Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet• Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim• Żywotność lampy w trybie normalnym minimum 5000 godzin licząc od daty odbioru na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.• W cenie tablicy i projektora musi zawierać się dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego zestawu interaktywnego włącznie z zainstalowaniem i uruchomieniem oprogramowania interaktywnego na laptopie/komputerze dedykowanym do obsługi tablicy. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń • posiadają deklarację CE• posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta• w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta• komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy• są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich• posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim• posiadają gwarancję jakości udzieloną przez producenta lub dostawcę na okres co najmniej 2 lat od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Czas dostawy
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
2
Nazwa:
Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tablica interaktywna z projektorem, głośnikami i interaktywny monitorem przeznaczeniem dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Drewnicy Lp. Produkt/Parametr Wymagany minimalny parametr 1 Tablica interaktywna • Technologia IR (pozycjonowanie w podczerwieni)• sucho-ścieralna i magnetyczna• Obsługa za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika• Przekątna tablicy minimum 80”• Współpraca z komputerem i projektorem multimedialnym • Oprogramowanie do obsługi tablicy i prowadzenia lekcji ActivInspire Professional w języku polskim (licencja wieczysta na urządzenia typu pc, laptop) 2 Projektor ultrakrótkoogniskowy • Rozdzielczość XGA (1024x768)• Sterowanie pilotem• Technologia: DLP• Kontrast: 18000:1• Jasność 3000 ANSI lumenów• Głośniki• Zestaw z dedykowanym uchwytem ściennym i sufitowym• Porty: HDMI x1, VGA x2, 1x USB 3 Głośniki • Moc RMS: 2 x 15 W• Pasmo przenoszenia: 45 Hz - 20 kHz• Złącza Wejście: złącza RCA• Wyjście do głośnika: terminale sprężynowe• Możliwość montażu do tablicy 4 Interaktywny monitor dotykowy • Panel: LED 55"• Kontrast:1100:1• Jasność: 450cd/m2• Tryb wyświetlania:16:9/4:3• Rozdzielczość: FullHD 1920x1080• Wejścia: HDMI 2.0 x1; HDMI 1.0 x1; VGA x1; YPBPR x1; AV x1; USB 2.0 x2; USB 3.0 x2; RJ45 x1; Czytnik kart x1; Gniazdo Touch USB x1• Wyjścia: AV-Out x1; wyjście słuchawkowe; SPDIF x1• System operacyjny: TAK 5 Inne • Przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze typu DOOR TO DOOR• Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet• Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim• Żywotność lampy w trybie normalnym minimum 5000 godzin licząc od daty odbioru na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.• W cenie tablicy, projektora i monitora musi zawierać się dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego zestawu interaktywnego włącznie z zainstalowaniem i uruchomieniem oprogramowania interaktywnego na laptopie/komputerze dedykowanym do obsługi tablicy. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń • posiadają deklarację CE• posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta• w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce• dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta• komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy• są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich• posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim• posiadają gwarancję jakości udzieloną przez producenta lub dostawcę na okres co najmniej 2 lat od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Czas dostawy
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
3
Nazwa:
Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Interaktywny monitor dotykowy – Zespół Szkół Stegna Lp. Produkt/Parametr Wymagany minimalny parametr 1 Interaktywny monitor dotykowy • Panel: LED 55"• Kontrast:1100:1• Jasność: 450cd/m2• Tryb wyświetlania:16:9/4:3• Rozdzielczość: FullHD 1920x1080• Wejścia: HDMI 2.0 x1; HDMI 1.0 x1; VGA x1; YPBPR x1; AV x1; USB 2.0 x2; USB 3.0 x2; RJ45 x1; Czytnik kart x1; Gniazdo Touch USB x1• Wyjścia: AV-Out x1; wyjście słuchawkowe; SPDIF x1• System operacyjny: TAK 2 Inne • Przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze typu DOOR TO DOOR• Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet• Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim• Żywotność lampy w trybie normalnym minimum 5000 godzin licząc od daty odbioru na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.• W cenie monitora musi zawierać się dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego zestawu interaktywnego włącznie z zainstalowaniem i uruchomieniem oprogramowania interaktywnego na laptopie/komputerze dedykowanym do obsługi tablicy. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia• posiadają deklarację CE• posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta• w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce• dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta• komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy• są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich• posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim• posiadają gwarancję jakości udzieloną przez producenta lub dostawcę na okres co najmniej 2 lat od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Czas dostawy
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
4
Nazwa:
Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tablica interaktywna z projektorem, głośnikami i interaktywnym monitorem przeznaczeniem dla Zespołu Szkól w Tujsku Lp. Produkt/Parametr Wymagany minimalny parametr 1 Tablica interaktywna • Technologia IR (pozycjonowanie w podczerwieni)• sucho-ścieralna i magnetyczna• Obsługa za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika• Przekątna tablicy minimum 80”• Współpraca z komputerem i projektorem multimedialnym • Oprogramowanie do obsługi tablicy i prowadzenia lekcji ActivInspire Professional w języku polskim (licencja wieczysta na urządzenia typu pc, laptop) 2 Projektor ultrakrótkoogniskowy • Rozdzielczość XGA (1024x768)• Sterowanie pilotem• Technologia: DLP• Kontrast: 18000:1• Jasność 3000 ANSI lumenów• Głośniki• Zestaw z dedykowanym uchwytem ściennym i sufitowym• Porty: HDMI x1, VGA x2, 1x USB 3 Głośniki • Moc RMS: 2 x 15 W• Pasmo przenoszenia: 45 Hz - 20 kHz• Złącza Wejście: złącza RCA• Wyjście do głośnika: terminale sprężynowe• Możliwość montażu do tablicy 4 Interaktywny monitor dotykowy • Panel: LED 55"• Kontrast:1100:1• Jasność: 450cd/m2• Tryb wyświetlania:16:9/4:3• Rozdzielczość: FullHD 1920x1080• Wejścia: HDMI 2.0 x1; HDMI 1.0 x1; VGA x1; YPBPR x1; AV x1; USB 2.0 x2; USB 3.0 x2; RJ45 x1; Czytnik kart x1; Gniazdo Touch USB x1• Wyjścia: AV-Out x1; wyjście słuchawkowe; SPDIF x1• System operacyjny: TAK 5 Inne • Przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze typu DOOR TO DOOR• Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet• Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim• Żywotność lampy w trybie normalnym minimum 5000 godzin licząc od daty odbioru na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.• W cenie tablicy, projektora i monitora musi zawierać się dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego zestawu interaktywnego włącznie z zainstalowaniem i uruchomieniem oprogramowania interaktywnego na laptopie/komputerze dedykowanym do obsługi tablicy. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń • posiadają deklarację CE• posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta• w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce• dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta• komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy• są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich• posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim• posiadają gwarancję jakości udzieloną przez producenta lub dostawcę na okres co najmniej 2 lat od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Czas dostawy
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
5
Nazwa:
Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Stegna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Interaktywny monitor dotykowy – Szkoła Podstawowa w Mikoszewie Lp. Produkt/Parametr Wymagany minimalny parametr 1 Interaktywny monitor dotykowy • Panel: LED 55"• Kontrast:1100:1• Jasność: 450cd/m2• Tryb wyświetlania:16:9/4:3• Rozdzielczość: FullHD 1920x1080• Wejścia: HDMI 2.0 x1; HDMI 1.0 x1; VGA x1; YPBPR x1; AV x1; USB 2.0 x2; USB 3.0 x2; RJ45 x1; Czytnik kart x1; Gniazdo Touch USB x1• Wyjścia: AV-Out x1; wyjście słuchawkowe; SPDIF x1• System operacyjny: TAK 2 Gwarancja • Przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze typu DOOR TO DOOR• Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet• Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim• Żywotność lampy w trybie normalnym minimum 5000 godzin licząc od daty odbioru na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.• W cenie monitora musi zawierać się dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego zestawu interaktywnego włącznie z zainstalowaniem i uruchomieniem oprogramowania interaktywnego na laptopie/komputerze dedykowanym do obsługi tablicy. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia• posiadają deklarację CE• posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta• w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce• dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta• komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy• są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich• posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polski.• posiadają gwarancję jakości udzieloną przez producenta lub dostawcę na okres co najmniej 2 lat od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Czas dostawy
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Pietrkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Jarosz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-14 08:43:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-14 09:17:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-04 13:18:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5082 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony