ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie cenowe „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” realizowanych w ramach projektu o nazwie „ Edukacja przedszkolna w Mikoszewie – bliska, powszechna i przyjazna” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie cenowe „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” realizowanych w ramach projektu o nazwie „ Edukacja przedszkolna w Mikoszewie – bliska, powszechna i przyjazna” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Szczegóły informacji

Zapytanie cenowe „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” realizowanych w ramach projektu o nazwie „ Edukacja przedszkolna w Mikoszewie – bliska, powszechna i przyjazna” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Zapytanie cenowe

Rodzaj zamówienia: Zapytanie cenowe

Zamawiający: Gmina Stegna

Finansowanie: Budżet JST/UE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2019-11-05 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-11-05 09:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Stegnie

Ogłoszono dnia: 2019-10-28 przez Angelika Talpa

Treść:

Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” realizowanych w ramach projektu o nazwie „ Edukacja przedszkolna w Mikoszewie – bliska, powszechna i przyjazna” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
 
1. Zakres zamówienia:
      1.
Dywan interaktywny z dodatkowym pakietem:
  • Fun dla przedszkoli i klas startowych,
  • Rew dla zajęć rehabilitacyjno-terapeutycznych
  • Funkodowanie - nauka programowania na min. 2 poziomach – przedszkole, edukacja wczesnoszkolna kl. I-III,
  • Karta Rowerowa
  • Angielski dla przedszkoli
 
1 szt.
      2.
Monitor interaktywny:
  • Przekątna obrazu 65 cali
  • Rozdzielczość 4K
  • Technologia dotyku IR - 20-dotykowy
Inteligentny dotyk - Windows Ink
1 szt.
      3.
Sprzęt nagłaśniający (nagłośnienie mobilne, kolumna mobilna):
  • Aktywne bezprzewodowe nagłośnienie z mikrofonem bezprzewodowym
Cechy:
  • Ręczny mikrofon VHF 201.400MHz
  • Osobna regulacja RF i audio
  • Port USB do odtwarzania plików MP3
  • Możliwość nagrywania poprzez wyjście audio
  • Akumulator 12Vdc  i bateria 9V
  • Wskaźnik poziomu naładowania
  • Pasek na ramię
  • Wejście mikrofonowe jack 6.35mm
  • Zasięg głosu ok 30-35 metrów (w zależności od czynników zewnętrznych takich jak pogoda)
2 szt.
      4.
Drukarka:
  • Drukarka o niskim całkowitym koszcie eksploatacji
  • Wydajność min. 11 000 stron
  • 3-letnia gwarancja
  • Krótki czas drukowania
  • Wejście USB
  • Atramentowa, bez kartridży z systemem uzupełniania  z nowymi butelkami z atramentem
  • funkcje drukowania, skanowania, kopiowania
1 szt.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Uwaga:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz.1843) a mają jedynie na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie.
 
3. Powyższe pomoce dydaktyczne należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej im. Na Bursztynowym Szlaku w Mikoszewie, ul. Gdańska 29, 82-103 Mikoszewo, po wcześniejszym uzgodnieniu daty dostawy z Zamawiającym.
 
4. Powyższe pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń oraz nieobciążone prawami osób trzecich.
 
5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Dostarczone pomoce muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta.
 
IV. Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2019 r.
 
V. Określenie warunków istotnych zmian umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:
1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
VI. Opis sposobu przygotowywania oferty.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się w języku polskim.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania cenowego.
4. Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, albo przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
5. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie, określające jego zakres i upoważnienie do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz informację, że jest ono obowiązujące dla danego postępowania, podpisane przez osobę (-y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
2). Wszelkie podpisy powinny być złożone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację podpisującego (np. z użyciem pieczątki imiennej).
3). Zamawiający zaleca ponumerowanie i połączenie wszystkich stron oferty wraz
z załączonymi oświadczeniami i dokumentami.
4). Niezależnie od wyniku postępowania, wszystkie koszty związane ze sporządzaniem oferty ponosi Wykonawca.
5). Formularz cenowy, który stanowi Załącznik do umowy.
 
VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
 1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Stegna, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w sekretariacie osobiście bądź drogą pocztową, lub przesłać na adres: angelika.talpa@stegna.pl
Termin składania ofert upływa dnia 05.11.2019 r.
 
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Obliczając cenę oferty należy uwzględnić koszt wszelkich prac, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do kompleksowego wykonania zamówienia.
2. Wykonawca deklarując wolę wykonania zamówienia za cenę ryczałtową podaną w formularzu ofertowym, akceptuje w całości postanowienia niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami, co jest równoznaczne z pozbawieniem się możliwości żądania zapłaty za elementy, które wynikają z tego opisu, a nie zostały uwzględnione przy obliczaniu ceny.
3. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich (PLN), która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
4. Cena oferty nie podlega waloryzacji.
 
IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Zamówienie udzielone będzie Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował tylko jednym kryterium – ceną (znaczenie kryterium – 100 %).
 
Zamawiający informuje, że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby
do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku
od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną oferty podaną w zapisie liczbowym i słownie, Zamawiający uzna za właściwą cenę podaną słownie.
 
X. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 
2.Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu zawarcia umowy.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Angelika Talpa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-28 14:52:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adam Wojciech Ruciński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-29 08:45:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adam Wojciech Ruciński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-25 11:30:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3441 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony