ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 23/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 23/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. oświaty

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat ogólno - organizacyjny

Data udostępnienia: 2018-12-31

Ogłoszono dnia: 2018-12-31 przez Adam Ruciński

Termin składania dokumentów: 2019-01-18 10:00:00

Nr ogłoszenia: 23/2018

Zlecający: Wójt Gminy Stegna

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, pedagogika, zarządzanie oświatą;
- dwa lata stażu pracy;
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość.
- znajomość:
- ustawa prawo oświatowe,
- Karta Nauczyciela,
- ustawa o systemie oświaty,
- ustawa o finansowaniu zadań oświatowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi programów Pakietu MS Office,
- prawo jazdy kategorii B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Koordynowanie, nadzorowanie i kontrolowanie działalności w zakresie organizacji szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Rada Gminy.
  1. Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, utrzymaniem bądź likwidacją szkół podstawowych, gimnazjów, przedszkoli i żłobków.
  2. Nadzór i kontrola realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki.
  3. Prowadzenie i koordynacja Systemu Informacji Oświaty.
  4. Współdziałanie z oświatowymi organizacjami związkowymi oraz lokalnymi instytucjami i stowarzyszeniami, których celem statutowym jest działalność wychowawcza wśród dzieci i młodzieży.
  5. Współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny w realizacji programu wychowawczo – dydaktycznego w placówkach oświatowych.
  6. Współpraca w organizowaniu przedmiotowych konkursów w szkołach podstawowych
     i gimnazjach.
  7. Wykonywanie zaleceń kuratorium oświaty wynikających z nadzoru pedagogicznego nad placówkami.
  8. Przygotowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym na stopień nauczyciela mianowanego i kontraktowego oraz organizowanie prac komisji konkursowych.
  9. Załatwianie spraw w zakresie:
  1. organizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do specjalnych ośrodków wychowawczych,
  2. załatwianie biletów dla opiekuna i dzieci uczęszczających do szkół specjalnych poza gminą Stegna,
  3. przyznawania nagród Wójta nauczycielom i uczniom,
  4. przyznawania godzin dotyczących nauczania specjalnego i indywidualnego,
  1. Prowadzenie spraw związanych z:
a)  przeprowadzaniem konkursów na dyrektorów placówek oświatowych,
b) oceną dyrektorów placówek oświatowych.
  1. Załatwianie spraw w zakresie analizy i opiniowania arkuszy organizacyjnych szkół                i przedszkoli.
  2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją programów pomocowych dla jednostek oświatowych.
  3. Udział w egzaminach i sprawdzianach szkolnych jako obserwator.
  4. Monitorowanie wyników sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych.
  5. Realizowanie programu „Wyprawka szkolna”.
  6. Współdziałanie z GOPS w organizowaniu pomocy społecznej dla najuboższych                        w zakresie zapobiegania zjawiskom patologii wśród dzieci i młodzieży.
  7. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
  8. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności.
20. Zastępowanie pracownika ds. rozliczeń i oświaty
19. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
20. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących      powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym      stanowisku pracy.
21. Przygotowanie pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą                   o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
22. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- w pełnym wymiarze;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego;
- praca w siedzibie Urzędu a także wymagająca wyjazdów służbowych do placówek oświatowych;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-01-18 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. oświaty”  w terminie do dnia 18 stycznia 2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel.                       055 2478171 wew.14
c. Miejsce:
Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 22 stycznia 2019 r. na godz. 9.00
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Ruciński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Burliga
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-31 11:24:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-31 12:01:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-16 07:39:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7587 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony