ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik na zastępstwo Strażnika Straży Gminnej

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Straż Gminna w Stegnie

Data udostępnienia: 2023-05-17

Ogłoszono dnia: 2023-05-17

Termin składania dokumentów: 2023-05-31 14:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2023

Zlecający: Wójt Gminy Stegna

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
I. Wymagania niezbędne dla kandydata:
  1) posiada obywatelstwo polskie,
  2) ukończył/a 21 lat,
  3) korzysta z pełni praw publicznych,
  4) posiada co najmniej wykształcenie średnie,
  5) cieszy się nienaganną opinią,
  6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  7) nie był/a karany/a sądownie,
  8) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej
  9) niezbędna wiedza w zakresie przepisów ustaw:
    a) o strażach gminnych oraz ustaw pokrewnych wraz z  przepisami wykonawczymi,
    b) o samorządzie gminnym,
    c)  o ochronie danych osobowych,
    d)  kodeksu postępowania administracyjnego,
    e) kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
    f)  kodeksu karnego (w zakresie niezbędnym na zajmowanym stanowisku),
b. Wymagania dodatkowe:
     1)  posiada prawo jazdy kat. B,
     2)  umiejętność pracy w zespole,
     3)  opanowanie i wysoka odporność na stres,
     4) preferowane szkolenie podstawowe strażników gminnych

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. ochrona porządku i spokoju w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, instytucji i zakładów pracy (z wyjątkiem chronionych przez innego rodzaju straże) oraz posesji prywatnych i ich otoczenia;
  2. czuwanie nad porządkiem w zakresie określonym przez: ustawę Prawo ochrony środowiska, przepisy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwały Rady Gminy Stegna w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stegna,
  3. czuwanie nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
  4. konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
  5. ochroną mienia komunalnego;
  6. kontrolą prawidłowości oznakowania ulic (w tym znaków drogowych), oświetlenia ulic i posesji, prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetyki napisów, reklam, miejsc plakatowania i ogłoszeń;
  7. kontrolą przestrzegania przepisów sanitarno - porządkowych, o ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych i współdziałanie w tym zakresie z właściwymi organami;
  8. sprawozdaniem wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i gospodarzy domów;
  9. kontrolą zabezpieczenia prowadzonych na terenie gminy prac inwestycyjno - remontowych;
  10. oddziaływaniem na służby i osoby bezpośrednio odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych i ochrony środowiska celem podniesienia efektywności ich działania;
  11. Informowanie o:
  1. zauważonych awariach w szczególności: w sieci ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodno - kanalizacyjnej, energetycznej instytucji powołanych do natychmiastowego ich usuwania bądź wyznaczonych w tym celu innych podmiotów oraz administratorów obiektów bądź urządzeń;
  2. przestępstwach - Policji;
  3. osobach nieprzytomnych lub innych potrzebujących natychmiastowej pomocy lekarskiej pogotowia ratunkowego.
 
 
12) Zabezpieczenie miejsc zdarzeń wymienionych w pkt 2 do czasu przybycia właściwych służb.
 
13) Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:
  1. opracowanie i aktualizacja programu;
  2. współpraca z instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt;
  3. współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i utylizacja padłej zwierzyny;
  4. inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu,
  • przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
  5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu             z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
  7. Klauzula informacyjna.
  8. Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                          i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko Strażnika Straży Gminnej w Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.                             o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-05-31 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem     i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko Strażnika Straży Gminnej w Stegnie” w terminie do dnia  31 maja 2023 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)  na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie,                  ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
 na potrzeby rekrutacji
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia                    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stegna (adres: ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, telefon kontaktowy (55) 2478171).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby, które na podstawie upoważnienia przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest wykluczenie z postępowania rekrutacyjnego.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Zacharska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-17 10:58:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adam Wojciech Ruciński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-17 11:04:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adam Wojciech Ruciński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-13 13:50:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1348 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony