ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy StegnaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy Stegna

Szczegóły informacji

Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy Stegna

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Stegna

Finansowanie: Budżet JST

Nr UZP: 13715 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-02-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-02-19 09:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urzad Gminy Stegna, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna

Ogłoszono dnia: 2016-02-10 przez Przemysław Grzeczka

Treść:

Stegna: Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy Stegna
Numer ogłoszenia: 13715 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Stegnie , ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenach Gminy Stegna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac zawarty został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zwanej dalej SST. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA: 1. Wstęp 1.1 Przedmiot SST Przedmiotem niniejszej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach Gminy Stegna. 1.2 Zakres stosowania SST Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) stosowana jest jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji usług dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenach Gminy Stegna. 1.3 Zakres usług ujętych w SST Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Stegna 1. Mechaniczne zamiatanie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych (wraz z odchwaszczaniem chodników i pasów przykrawężnikowych) 1.1 Mechaniczne lub ręczne zamiatanie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych należy przeprowadzić zgodnie z wykazem ulic ujętych w załączniku nr 7 do SIWZ, z uwzględnieniem częstotliwości ich oczyszczania. 1.2 Usługa zamiatania winna być wykonana w sposób nie utrudniający funkcjonowania ruchu kołowego oraz nie zakłócający ciszy nocnej. Odcinki ulic silnie obciążone ruchem kołowym należy oczyszczać w pierwszej kolejności do godziny 9:00 (Stegna ul. Lipowa). Pozostałe ulice należy oczyszczać w drugiej kolejności po godzinie 9:00. 1.3 W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania, należy jezdnie pozamiatać ręcznie. 1.4 Ponieważ Zamawiający nie przewiduje opłaty za ręczne oczyszczanie nawierzchni, ewentualne koszty dodatkowe należy uwzględnić przy określaniu stawki za jej mechaniczne oczyszczanie. 1.5 Pojazdy Wykonawcy powinny poruszać się i manewrować w sposób umożliwiający ich wyprzedzanie i omijanie. W przypadku powodowania zatorów spowodowanych przemieszczaniem się pojazdu czyszczącego, kierujący powinien w miarę możliwości zjechać pojazdem na pobocze lub zatokę autobusową i umożliwić rozładowanie zatoru. Ocenę warunków ruchu i sposób zachowania pozostaje w gestii kierującego pojazdem czyszczącym. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest oczyścić całą nawierzchnię jezdni, chodnika i ścieżki rowerowej w tym powierzchnię martwych pól, przejazdów pomiędzy jezdniami na drogach dwujezdniowych, nawierzchniami wysepek regulujących ruch pojazdów, wysepek wykonanych jako powierzchnie malowane lub z innego materiału niż jezdnia z wyłączeniem wysepek w formie zieleńców. Zebrane zanieczyszczenia należy przekazać do stacji przeładunkowej. 1.7 W przypadku realizacji usługi w warunkach niskiej wilgotności nawierzchni bezpośrednio przed oczyszczaniem należy nawierzchnię zrosić wodą w celu ograniczenia emisji pyłu w trakcie oczyszczania. 1.8 Prędkość jazdy zamiatarki powinna być dostosowana do stopnia zabrudzenia oczyszczonej powierzchni w taki sposób, aby zapewnić należyte jej oczyszczenie. 1.9 Oprócz zanieczyszczeń luźnych Wykonawca usunie dowolnym sposobem wszelkie inne zanieczyszczenia, jak np. wyrastającą trawę, chwasty, itp. 1.10 Do obowiązku Wykonawcy należy usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni krat ściekowych w tym zalegających liści. 1.11 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić realizację usługi w sposób kompleksowy i na wysokim poziomie jakościowym. 1.12 Na oczyszczonej powierzchni nie może być śladów przejazdu w postaci niezebranych zanieczyszczeń. 1.13 Realizacja usług odbywać się będzie w oparciu o częstotliwości wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy pisemny harmonogram usług zgodny z częstotliwością wskazaną w załączniku nr 7 do SIWZ, określający terminy (daty kalendarzowe) wykonania usług. Szczegółowy harmonogram powinien być przedstawiony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, a za kolejne miesiące do końca miesiąca poprzedzającego. 1.14 W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie usługi, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuowania prac po ich ustąpieniu, nie później niż w następny dzień roboczy. 1.15 Rozpoczęcie i zakończenie prac Wykonawca zgłosi Zamawiającemu, nie później jednak niż 24 godziny przed rozpoczęciem i po zakończeniu usługi. Po zakończeniu prac przewidzianych do wykonania w danym miesiącu Koordynatorzy umowy spiszą protokół odbioru tych prac. 2. Opróżnianie koszy ulicznych, parkowych, przystankowych, 2.1 Opróżnianie koszy obejmuje kompleksowe usuwanie odpadów z koszy ulicznych, parkowych, (w tym z przystani jachtowych i placów zabaw), przystankowych, oraz znajdujących się na innych terenach publicznych Gminy Stegna, zebranie odpadów w promieniu 3 metrów wokół kosza, ich transport oraz przekazanie do stacji przeładunkowej. 2.2 Wykonawca zostanie zapoznany z rozstawieniem 277 sztuk koszy na terenie gminy Stegna. Średnia pojemność wszystkich koszy wynosi 0,045 m3. 2.3 Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia w ramach usługi o 5% łącznej ilości koszy wyszczególnionej powyżej w pkt. 2.2 2.4 Wykonawca zobowiązany jest do mycia i odkażania koszy środkiem dezynfekującym nie rzadziej niż raz miesiąc. 2.5 Wykonawca obowiązany jest do niezwłocznego ustawienia przewróconych lub przemieszczonych koszy we właściwe miejsce, a w przypadku zniszczenia powiadomienia Zamawiającego o zdarzeniu i ustawienia przekazanego przez Zamawiającego zastępczego kosza. 2.6 Kosze należy opróżniać do godziny 9:00 w miejscowościach Stegna, Jantar, Junoszyno, Jantar Leśniczówka, Mikoszewo, a w pozostałych miejscowościach gminy Stegna do godz. 13:00 2.7 Realizacja usługi odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wskazanym w załączniku nr 8 do SIWZ, 2.8 W miesiącach lipiec i sierpień , w miejscowościach Stegna i Jantar obowiązuje dodatkowy odbiór odpadów z koszy. Dodatkowe opróżnienie koszy należy wykonać między godziną 16:00 a 18:00, w miejscach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. 2.9 Wykonawca w ramach usługi jest zobowiązany ustawić jeden kontener o pojemności 7m3 przy budynku OSP w Stegnie przy ul. Gdańskiej 7. Odbiór odpadów odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne lub poprzez email w ciągu 24 h od zgłoszenia. 2.10 Jeżeli dzień opróżniania koszy wypada na dzień : 28.03.2016 r. - odbiór odpadów należy przeprowadzić w dniu 29.03.2016 r. 11.11. 2016 r. - odbiór odpadów należy przeprowadzić w dniu 10.11.2016 r. 26.12.2016 r. - odbiór odpadów należy przeprowadzić w dniu 27.12.2016 r. 3. Zbieranie worków, 3.1 Poprzez zbieranie worków należy rozumieć usuwanie pozostawionych worków z odpadami komunalnymi z pasów drogowych, przy koszach ulicznych oraz na przystankach, 3.2 Realizacja usługi odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wskazanym w załączniku nr 8 do SIWZ 4. Opróżnianie pojemników na odpady segregowane, 4.1 Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia 3 kompletów pojemników na odpady segregowane typu dzwon (papier, szkło, plastik), w miejscach: Stegna - przy OSP Tujsk - przy świetlicy wiejskiej Rybina - przy sklepie GS 4.2 Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia w ramach usługi i ceny ryczałtowej wynikającej z oferty 2 dodatkowych kompletów pojemników na odpady segregowane w miejscach przez niego wskazanych. 4.3 Opróżnianie odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne lub poprzez email, w ciągu 24h od zgłoszenia. 5. Zbieranie padłych zwierząt i ich szczątek, 5.1 Zamówienie obejmuje załadunek i odbiór z miejsca padnięcia zwierzęcia na terenie Gminy Stegna, dezynfekcje miejsca zdarzenia oraz transport środkiem własnym, padłych zwierząt (dzikich, domowych i gospodarskich) i ich części, z terenu Gminy Stegna do zakładu utylizacji odpadów, posiadającego zezwolenie na odbiór i utylizacje odpadów. 5.2 Każdorazowo interwencja zgłaszana będzie przez Zamawiającego telefoniczne lub poprzez email. 5.3 W przypadku otrzymania zgłoszenia objętego zakresem umowy przez Policję, Straż Gminną lub Straż Pożarną, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi po zgłoszeniu takiej informacji przedstawicielowi Zamawiającego. 5.4 Wykonawca zobowiązuje się do odbierania zgłoszeń całodobowo, oraz do usunięcia padłych zwierząt i ich szczątek wciągu 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia, a w przypadkach zagrażających bezpieczeństwu publicznemu, niezwłocznie po powiadomieniu. 5.5 Wykonawca zachowa należytą staranność oraz dostosuje się do obowiązujących przepisów weterynaryjnych oraz sanitarno-epidemiologicznych przy wykonywaniu prac. 5.6 Wykonawca będzie wykonywał prace zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ochronie środowiska, o odpadach, prawem o ruchu drogowym oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.7 Za prawidłowy przebieg prac oraz szkody wynikłe z niedostosowania się do obowiązujących przepisów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, i zobowiązuje się do wypłaty ewentualnych odszkodowań. 1.4 Definicje ogólne: 1.4.1 zanieczyszczenia - wszelkiego rodzaju odpady i zabrudzenia jakiegokolwiek pochodzenia, które wpływają na estetykę, bezpieczeństwo i higienę; 1.4.2 jezdnia - część drogi przeznaczona do ruchu pojazdów; 1.4.3 zamiatanie jezdni - zbieranie i wywóz z nawierzchni jezdni nieczystości stałych oraz przekazanie ich na stację przeładunkową. Zamiatanie mechaniczne musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej nawierzchni na całej jej szerokości. Na oczyszczonej jezdni nie może być śladów przejazdu w postaci niezebranych zanieczyszczeń. W pasie przykrawężnikowym nie mogą być pozostawione przerosty trawy, chwastów oraz piasek. Wykonanie prac nie może powodować powstawania zanieczyszczeń przylegających do jezdni, chodników czy terenów zielonych. Usuwanie zanieczyszczeń odbywa się za pomocą maszyn i urządzeń czyszczących; 1.4.4 chodnik - wyznaczony pas terenu przy jezdni lub odsunięty od jezdni, przeznaczony dla ruchu pieszego i odpowiednio utwardzony; 1.4.5 zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych - usługa polegająca na usuwaniu, zbieraniu, wywozie oraz przekazywaniu do stacji przeładunkowej wszelkich zanieczyszczeń z całej nawierzchni chodników. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do usuwania z wykorzystaniem dowolnej technologii, chwastów i traw z oczyszczanej nawierzchni. 1.4.7 zbieranie worków - zabieranie, wywóz oraz przekazywanie worków pozostawionych, w pasach drogowych, przy koszach ulicznych oraz na przystankach autobusowych, 1.4.8 Siła Wyższa - za okoliczność Siły Wyższej uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niezależne, któremu nie można zapobiec, przewidzieć go ani też go przezwyciężyć, mające wpływ na stan sanitarno-porządkowy terenów Gminy Stegna 2. PRACOWNICY I SPRZĘT 2.1 Ogólne wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy 2.1.1 Wykonawca powinien dysponować kadrą, gwarantującą poprawne wykonanie zadania. 2.1.2 Operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienie. 2.1.3 Do obowiązków Koordynatora Wykonawcy należy bezpośredni nadzór nad pracownikami pracującymi w terenie. 2.1.4 Zatrudnieni do wykonania usługi pracownicy mają posiadać estetyczną odzież roboczą z logo (nazwą) firmy i elementami odblaskowymi. 2.1.5 W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP oraz przepisów o ruchu drogowym, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i regulaminu utrzymania czystości w gminie Stegna. 2.2 Ogólne wymagania dotyczące sprzętu 2.2.1 Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zagwarantuje należyte wykonanie usługi i jednocześnie nie spowoduje uszkodzenia powierzchni oczyszczanych oraz obiektów na niej posadowionych. 2.2.2 Sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz środki łączności bezprzewodowej gwarantujące stały kontakt z ośrodkiem dyspozycji. 2.2.3 Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować świadczenie usług, zgodnie z zasadami określonymi w SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową. Sprzęt używany do realizacji zadań wynikających z SST musi być sprawny techniczne oraz utrzymany w gotowości do pracy. 2.2.4 Użyte urządzenia muszą posiadać aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2.2.5 Na chodnikach i ścieżkach rowerowych dopuszcza się tylko zastosowanie urządzeń mechanicznych lekkich tzn. wyprodukowanych z przeznaczeniem do użytkowania ich na chodnikach, ścieżkach rowerowych, niepowodujące uszkodzenia nawierzchni. 3. KONTROLA 3.1 Ogólne zasady kontroli Celem kontroli wykonanych usług jest wyegzekwowanie od Wykonawcy utrzymania czystości i porządku na terenach komunalnych Gminy Stegna. 3.2. Zakres kontroli Kontrola będzie obejmowała zakres usług zlecony Wykonawcy Umową. 3.3 Przedmiot kontroli Kontrola dotyczyć będzie zgodności zakresu ilościowego wykonanej usługi z zakresem określonym w harmonogramie, terminowości prowadzonych usług, jakości i kompleksowości wykonanych usług, zgodności z wymaganiami Umowy i jej załączników. W przypadku stwierdzenia uchybień Zamawiający naliczy karę umowną określoną zapisami w Umowie, niezależnie od odmowy zapłaty za niezrealizowany zakres usług. 3.4 Sposób wykonywania czynności kontrolnych 3.4.1 Kontrola dokonywana będzie przez Koordynatora Zamawiającego; 3.4.2 W okresie trwania Umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu pomiędzy Zamawiającym, a swoim Koordynatorem. 3.4.3 W okresie trwania Umowy Wykonawca zobligowany jest do wyznaczenia Koordynatora, z którym kontakt możliwy będzie przez całą dobę. 3.4.4 Z przeprowadzonej kontroli sporządzony zostanie protokół zawierający, co najmniej następujące informacje: data przeprowadzenia kontroli, imię i nazwisko kontrolującego, miejsce kontroli (podanie nazw ulic, placów i innych miejsc, gdzie została zrealizowana usługa), wniesienie uwag w trakcie kontroli, wnioski z kontroli dotyczące w szczególności ewentualnego naliczenia kar umownych, podpisy osób uczestniczących w kontroli. 3.4.5 Koordynator Wykonawcy ma prawo wnoszenia uwag do protokołu kontroli. 3.4.6 Wykonawca ma prawo wglądu do protokołów z kontroli w siedzibie Zamawiającego. 4. UWAGI OGÓLNE 4.1 Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. 4.2 Wykonawca prac ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu harmonogramów oraz częstotliwości wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji Umowy, o których będzie informował z wyprzedzeniem. 5. OCHRONA ŚRODOWISKA 5.1 Przy oczyszczeniu nawierzchni zaleca się uwzględniać wpływ robót na aspekty środowiskowe, z uwzględnieniem poniższych warunków. 5.2 Nie dopuszczalne jest stosowanie szczotek bez pochłaniaczy pyłu oraz bez natrysku wodnego ze względu na powstawanie dużej ilości kurzu, unoszącego się w powietrzu 5.3 Powierzchnie czyszczone mechanicznymi szczotkami rotacyjnymi powinny być zwilżane (zraszane) wodą, aby zapobiec tworzeniu się wielkiej ilości pyłów i kurzu. 5.4 Prace związane z zamiataniem mechanicznym powinny być wykonywane poza godzinami nocnymi. 6. OCHRONA WŁASNOŚCI PUBLICZNEJ I PRYWATNEJ 6.1 Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi jak również za urządzenia BRD (bezpieczeństwo ruchu drogowego) w tym azyle, wysepki, progi zwalniające, znaki drogowe, tablice drogowskazowe oraz inne urządzenia znajdujące się w obszarze powadzonych robót tak, aby nie doprowadzić swoim działaniem do ich zniszczenia. 6.2 O fakcie przypadkowego uszkodzenia ww urządzeń Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego lub właściciela urządzenia oraz poniesie koszty naprawy. 6.3 Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za skutki zdarzeń wynikających z realizacji Umowy niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego, określonej szczegółowymi zapisami Umowy i załącza do Umowy polisę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w przedmiocie Umowy..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.60.00.00-3, 90.61.10.00-3, 90.61.00.00-6, 90.52.43.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł ( słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 34 w pok. nr 9 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium, dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania jeśli posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi z terenu Gminy Stegna
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi z terenu Gminy Stegna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy jest dopuszczalna w przypadku zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością podatku od towarówi usług, przy niezmienionej wysokości wynagrodzenia netto, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stegn.pl bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat, pok. nr 16, Urzędu Gminy w Stegnie, ul. Gdansk a34, 82-103 Stegna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Przemysław Grzeczka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przemysław Grzeczka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-10 08:47:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-10 09:31:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-02 09:02:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6134 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony