ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy StegnaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna

Szczegóły informacji

Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Stegna

Finansowanie: Budżet JST

Nr UZP: 38317 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-20 09:00:00

Ogłoszono dnia: 2016-04-12 przez Przemysław Grzeczka

Treść:

Stegna: Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna
Numer ogłoszenia: 38317 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Stegnie , ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stegna.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac zawarty został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zwanej dalej SST. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA: 1. Wstęp 1.1 Przedmiot SST Przedmiotem niniejszej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach plaży Gminy Stegna. 1.2 Zakres stosowania SST Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) stosowana jest jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji usług dotyczących utrzymania czystości i porządku terenów plaży Gminy Stegna. 1.3 Zakres usług ujętych w SST Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach plaży Gminy Stegna: Zadanie nr 1: 1. Bronowanie terenu plaż Gminy Stegna 1.1 W ramach wykonywanej usługi, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dwukrotnego bronowania terenu plaż Gminy Stegna, 1.2 Bronowanie należy przeprowadzić tzw. broną ciężką, 1.3 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i wywiezienia wszelkich śmieci zebranych podczas bronowania, 1.4 Usługę bronowania należy przeprowadzić na terenach wskazanych w Załączniku nr 7 do SIWZ, 1.5 Szczegółowy termin wykonania usługi bronowania będzie zgłoszony Wykonawcy przez Koordynatora Zamawiającego, z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem, 1.6 O zakończeniu usługi objętej zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest poinformować Koordynatora Zamawiającego. 1.7. Usługę bronowania wszystkich plaż należy wykonać w terminie 48 godzin od wyznaczonego terminu rozpoczęcia usługi bronowania. 1.8 W przypadku działania Siły Wyższej, Zamawiający może zlecić Wykonawcy usługę dodatkową w ramach zamówienia uzupełniającego, 1.9 W przypadku bronowania plaży w miejscowości Mikoszewo od ogólnej powierzchni bronowanej plaży należy odliczyć 11.500 m2 terenu pokrytego roślinnością trawiastą. 1.10. Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca. 2. PRACOWNICY I SPRZĘT 2.1 Ogólne wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy 2.1.1 Wykonawca powinien dysponować kadrą, gwarantującą poprawne wykonanie zadania. 2.1.2 Operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienie. 2.1.3 Do obowiązków Koordynatora Wykonawcy należy bezpośredni nadzór nad pracownikami pracującymi w terenie. 2.1.4 W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP oraz przepisów o ruchu drogowym, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i regulaminu utrzymania czystości na terenie Gminy Stegna. 2.2 Ogólne wymagania dotyczące sprzętu 2.2.1 Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zagwarantuje należyte wykonanie usługi i jednocześnie nie spowoduje uszkodzenia urządzeń i instalacji znajdujących się na trasie przejazdu. 2.2.2 Sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz środki łączności bezprzewodowej gwarantujące stały kontakt z ośrodkiem dyspozycji. 2.2.3 Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować świadczenie usług, zgodnie z zasadami określonymi w SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową. Sprzęt używany do realizacji zadań wynikających z SST musi być sprawny techniczne oraz utrzymany w gotowości do pracy. 2.2.4 Sprzęt musi być dostosowany do poruszania się po piaszczystym podłożu (bezpośrednio po terenie plaży) 2.2.4 Użyte urządzenia muszą posiadać aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3. KONTROLA 3.1 Ogólne zasady kontroli Celem kontroli wykonanych usług jest wyegzekwowanie od Wykonawcy utrzymania czystości i porządku na terenach plaży Gminy Stegna, 3.2. Zakres kontroli Kontrola będzie obejmowała zakres usług zlecony Wykonawcy Umową. 3.3 Przedmiot kontroli Kontrola dotyczyć będzie zgodności zakresu ilościowego wykonanej usługi z zakresem określonym w harmonogramie, terminowości prowadzonych usług, jakości i kompleksowości wykonanych usług, zgodności z wymaganiami SIWZ 3.4 Sposób wykonywania czynności kontrolnych 3.4.1 Kontrola dokonywana będzie przez Koordynatora Zamawiającego; 3.4.2 W okresie trwania Umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia całodobowego kontaktu pomiędzy Koordynatorem Zamawiającego, a swoim Koordynatorem. 3.4.3 Z przeprowadzonej kontroli sporządzony zostanie protokół zawierający, co najmniej następujące informacje: data przeprowadzenia kontroli, imię i nazwisko kontrolującego, miejsce kontroli wniesienie uwag w trakcie kontroli, wnioski z kontroli dotyczące w szczególności ewentualnego naliczenia kar umownych, podpisy osób uczestniczących w kontroli. 3.4.4 Koordynator Wykonawcy ma prawo wnoszenia uwag do protokołu kontroli. 3.4.5 Protokół zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego. 4. UWAGI OGÓLNE 4.1 Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac. 4.2 Wykonawca prac ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu harmonogramów oraz częstotliwości wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji Umowy, o których będzie informował z wyprzedzeniem. 5. OCHRONA WŁASNOŚCI PUBLICZNEJ I PRYWATNEJ 5.1 Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi jak również za urządzenia w obszarze powadzonych robót tak, aby nie doprowadzić swoim działaniem do ich zniszczenia. 5.2 O fakcie przypadkowego uszkodzenia ww urządzeń Wykonawca bezzwłocznie powiadomi właściciela urządzenia, Koordynatora Zamawiającego oraz poniesie koszty naprawy. 5.3 Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za skutki zdarzeń wynikających z realizacji Umowy niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego, określonej szczegółowymi zapisami Umowy i załączy do Umowy polisę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w przedmiocie Umowy..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.68.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania jeśli przedłoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli przedłoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1do SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli przedłoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli przedłoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy jest dopuszczalna w przypadku zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, przy niezmienionej wysokości wynagrodzenia netto, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stegna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 16, Urzędu Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku na terenie plaży Gminy Stegna.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mechaniczne przesiewanie plaż Gminy Stegna 1.1 Szczegółowy zakres usługi obejmuje maszynowe przesiewanie piasku o głębokości do 25cm z usunięciem wszelkich zanieczyszczeń z plaż w miejscowościach: 1) Stegna - łączna dł. plaży 1500m, 2) Junoszyno - łączna dł. plaży 500m, 3) Jantar - łączna dł. plaży 2100m, 4) Jantar Leśniczówka - łączna dł. plaży 400m, 5) Mikoszewo - łączna dł. plaży 1000m, 1.2 Łączna długość przesiewanych odcinków plaż we wskazanych powyżej miejscowościach Gminy Stegna wyniesie około 5500 m. 1.3 Łączna powierzchnia wskazanych odcinków plaż wyniesie około 26,5 ha 1.4 Mapa z zaznaczeniem odcinków plaż do maszynowego przesiewania piasku stanowi załącznik nr 3 do Umowy, 1.5 Zamawiający planuje wykonanie łącznie 4 cykli przesiewania w miejscowościach Gminy Stegna wskazanych w pkt. 1.1 1.6 Zamawiający wstępnie zleca wykonanie usługi przez Wykonawcę w określonych poniżej terminach: 2. a) 19.05.2016 r. - 25.05.2016 r. 3. b) 20.06.2016 r. - 24.06.2016 r. 4. c) 11.07.2016 r. - 15.07.2016 r. 5. d) 01.08.2016 r. - 05.08.2016 r. 5.2 Terminy wyszczególnione w punkcie powyżej mogą ulec zmianie ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne na podstawie pisemnego polecenia Przedstawiciela Zamawiającego, 5.3 W przypadku przesiewania plaży w okresie od 26.06.2016 r. do 31.08.2016 r. od ogólnej powierzchni przesianej plaży w miejscowościach Stegna i Jantar należy odliczyć 2.000 m2 terenu zajmowanego przez punkty prowadzące działalność usługową. 5.4 W przypadku przesiewania plaży w miejscowości Mikoszewo od ogólnej powierzchni przesianej plaży należy odliczyć 11.500 m2 terenu pokrytego roślinnością trawiastą. 5.5 W przypadku działania Siły Wyższej oraz w ramach posiadanych środków finansowych, Zamawiający może zlecić Wykonawcy usługę dodatkową, 5.6 Miejsce składowania odsianego urobku Zamawiający i Wykonawca ustalają na skrajach przesiewanego odcinka plaży w danej miejscowości. 5.7 Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi zabezpiecza Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.68.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktur - 5

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Przemysław Grzeczka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przemysław Grzeczka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-12 10:58:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-12 11:06:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-20 12:25:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5984 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony