ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup biletów miesięcznych w okresie wrzesień grudzień 2016 r. dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy StegnaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup biletów miesięcznych w okresie wrzesień grudzień 2016 r. dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Stegna

Szczegóły informacji

Zakup biletów miesięcznych w okresie wrzesień grudzień 2016 r. dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Stegna

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Stegna

Finansowanie: Budżet JST

Nr UZP: 126643 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-07-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-07-19 09:10:00

Ogłoszono dnia: 2016-07-08 przez Stanisław Pietrkiewicz

Treść:

Stegna: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych w okresie wrzesień grudzień 2016 r. dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Stegna.
Numer ogłoszenia: 126643 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Stegnie , ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stegna.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych w okresie wrzesień grudzień 2016 r. dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Stegna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych w okresie wrzesień grudzień 2016 r. dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Stegna. 1. Zamówienie przewiduje przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania). 2. Transport odbywał się będzie na terenie Gminy Stegna trasami i w godzinach uzgodnionymi z Dyrektorami placówek. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 5. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez Dyrektorów Szkół. 6. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. 7. Ze względu na różnorodność kierunków dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami, Wykonawcy zobowiązani są podać w ofercie jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz) 8. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, odpracowywania dni wolnych etc. 9. Opiekę nad dziećmi w autobusie podczas dowozów zagwarantuje Zamawiający zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni bezpłatny bilety miesięczne dla opiekunów dzieci. 10. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne opłacone polisy ubezpieczeniowe OC i NW, aktualne pozytywne badania techniczne oraz muszą być wyposażone w sprzęt monitorujący (kamery ). 11. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 12. Przewozy muszą być dokonane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 266) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów wynosi: 650.
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna przedstawienie aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2010 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1893 )
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna załączenie do oferty oświadczenia (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawcy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna załączenie do oferty wykazu (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) środków transportu - pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca, i do których Wykonawca ma tytuł prawny. Tytułem prawnym może być m.in. prawo własności, umowa najmu, umowa leasingu, jak też każda inna umowa cywilnoprawna dająca możliwość używania pojazdu przez Wykonawcę- minimum 8 autobusów podstawowych + 2 autobusy rezerwowe wraz z oświadczeniem ( Załącznik nr 10 do SIWZ ), że te pojazdy będą wykorzystywane do wykonywania zamówienia. Każdy autobus musi posiadać niezbędną liczbę miejsc siedzących.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • a) za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna załączenie do oferty wykazu (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) kierowców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- minimum 8 osób. b) jednocześnie za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dołączenie do oferty oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień należy sporządzić wg załącznika nr 6 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna załączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z dowozem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5) Aktualna licencję na wykonanie transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. a) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych b) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach: 1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem warunków typowych dla miejsca wykonywania zamówienia, 2) działania siły wyższej, 3) przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, 4) skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej, 5) zmiany w szkolnym planie nauczania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stegna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdanska 34, 82-103 Stegna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 16, Urzędu Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Pietrkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Pietrkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-08 12:15:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-08 12:22:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-20 12:10:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5792 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony