ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik ds. inwestycji

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat rozwoju inwestycji i infrastruktury

Data udostępnienia: 2018-02-09

Ogłoszono dnia: 2018-02-09 przez Adam Ruciński

Termin składania dokumentów: 2018-02-20 10:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2018

Zlecający: Wójt Gminy Stegna

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
-wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku budowlanym lub innym technicznym
-znajomość techniki pracy biurowej,w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
-ukończone 18 lat życia ,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych
-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,komunikatywność ,umiejętność pracy w zespole ,
elokwencja ,dyskrecja,lojalność,szacunek do drugiego człowieka,wytrwałość
b. Wymagania dodatkowe:
- Prawo jazdy kategori B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowanie procesu inwestycyjnego, w tym uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, zezwoleń i decyzji.
2. Gromadzenie dokumentacji związanej z procesem inwestycyjnym prowadzonym przez gminę.
      3. Kontrola przebiegu inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy.
4. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą       Prawo zamówień publicznych.
      5. Przygotowywanie i monitorowanie umów z wykonawcami uczestniczącymi w procesie
      inwestycyjnym.
     6. Udział w odbiorach częściowych i końcowych.
     7. Rozliczanie zadań inwestycyjnych realizowanych ze środków  własnych i przy udziale
środków zewnętrznych – kontrola wydatków pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawa Prawo zamówień publicznych.
     8.   Nadzór nad stanem technicznym sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w zakresie:
  1. uzgadniania planów modernizacji sieci kanalizacyjnej i wodociągowej,
  2. współpracy z PK Mierzeja Sp-ka z o.o. i CWŻ w zakresie budowy
    i konserwacji urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych na terenie Gminy Stegna oraz uzgadniania możliwości podłączania posesji do istniejącej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej,
  3. sprawozdawczości w zakresie realizacji inwestycji,
  4. opracowania sprawozdania z realizacji  Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych (KPOŚK),
  5. Gromadzenie dokumentów i opracowań dotyczących przeprowadzonych badań założeń i analiz w zakresie pozyskiwania źródeł energii i innych.
  1. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego w zakresie  konsultacji procesu inwestycyjnego.
 10. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
11. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych z inwestycjami.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- w pełnym wymiarze, zatrudnienie na czas określony do czasu powrotu do pracy nieobecnego pracownika;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczeniao niekaralności

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
  5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu             z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
  8. Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r.                           o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-02-20 10:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko pracownika ds. inwestycji”                   w terminie do dnia 20 lutego 2018 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)  na adres:    Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.
Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Informację o zakwalifikowaniu się do następnego etapu można uzyskać pod tel. 055 2478171 wew.14
c. Miejsce:
Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 21 lutego 2018 r. na godz. 10.00
  1.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy                  w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Ruciński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adam Ruciński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-09 10:47:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-09 11:46:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-09 12:10:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6842 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony