ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe Nr 1/2024/N do postępowania zakupowego na „Remont elewacji północnej i zachodniej w kościele Św. Jakuba w Niedźwiedzicy”

Informacja ogłoszona dnia 2024-07-18 15:50:00 przez Adam Wojciech Ruciński

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zapytanie ofertowe Nr 1/2024/N do postępowania zakupowego na
„Remont elewacji północnej i zachodniej w kościele Św. Jakuba w Niedźwiedzicy”
 
I.         Tytuł zamówienia/postępowania
Remont elewacji północnej i zachodniej w kościele Św. Jakuba w Niedźwiedzicy
 
II.        Nazwa i adres Zamawiającego
Niedźwiedzica 5
82-103 Stegna 
Osoba do kontaktu: Ks. Dariusz Łyczakowski – Proboszcz Parafii, tel. 502 210 063
 
III.      Informacje ogólne
a)         Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
b)         Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
c)         Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
d)         Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
e)         Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy do złożenia, uzupełniania, poprawienia dokumentów związanych z postępowaniem.
f)         Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w szczególności w sytuacji, kiedy najwyżej oceniona oferta przewyższać będzie przewidywaną wartość inwestycji wskazaną we wstępnej promesie nr RPOZ/2022/8118/PolskiLad.
 
IV.       Opis przedmiotu zamówienia:
1.         Inwestycja dofinansowana jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zgodnie ze wstępną promesą nr RPOZ/2022/8118/PolskiLad.
Wartość promesy wstępnej (dofinansowania) wynosi 980 000,00 zł, co stanowi 98% wartości inwestycji określonej na etapie składania wniosku o dofinansowanie. Procentowa wartość dofinansowania uzależniona jest od ostatecznej wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie może przekroczyć 98% wartości zadania.
Pozostała część wynagrodzenia Wykonawcy, będąca różnicą pomiędzy wartością umowy a dofinasowaniem, zostanie wypłacona w I transzy po zakończeniu realizacji I etapu prac. Wysokość I transzy uzależniona jest od ostatecznej wartości wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, iż ostateczna wartość promesy może ulec zmniejszeniu wyłącznie w sytuacji, gdy wynagrodzenie Wykonawcy pomniejszone o wymagany, minimalny wkład własny wynoszący 2% wartości inwestycji, będzie niższe niż wartość określona w promesie wstępnej
Realizacja przedmiotu umowy została podzielona na dwa etapy.
Zamawiający nie określa zakresu robót poszczególnych etapów. Elementy składające się na poszczególne etapy zostaną określone przez Wykonawcę w harmonogramie rzeczowo – finansowym, który stanowił będzie załącznik do umowy i uwzględniał będzie wytyczne dotyczące wypłat dofinansowania z Programu Rządowego Funduszy Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych szczegółowo opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do zapytania.
2.         Zakres prac:
  1. ustawienie rusztowań;
  2. wykonanie instalacji odgromowej rusztowań;
  3. montaż osłon z siatki na rusztowaniach;
  4. wstępne oczyszczenie powierzchni;
  5. odgrzybianie murów z cegły preparatem odgrzybieniowym;
  6. wykucie uszkodzonych i cementowych spoin;
  7. wzmocnienie lica ceglanego;
  8. mycie powierzchni roztworami detergentów bez względu na ilość powtórzeń;
  9. ostrożne wykucie z muru uszkodzonych cegieł;
  10. ostrożne wykucie z muru uszkodzonych cegieł 2-3 w jednym miejscu;
  11. uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na elewacji;
  12. spoinowanie murów;
  13. scalanie kolorystyczne elewacji.
3.         Szczegółowy zakres prac został wskazany w przedmiarze oraz w projekcie architektoniczno – budowlanym z programem prac konserwatorskich  będących załącznikami do niniejszego zapytania. Prace konserwatorskie i roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.44 1.2024.KP.
UWAGA
W ramach niniejszego zapytanie nie jest wykonywana całość prac z załączonego do niniejszego zapytania Projektu Architektoniczno – Budowlanego z programem prac konserwatorskich opracowany przez Zakład Usługowy Projektowania, Nadzoru Budowlanego i Oceny Stanu technicznego Budynków iż. Ryszard Kowalski, ul. II Brygady 132, 80-180 Gdańsk   
4.         Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do zapytania oraz wynikają z przepisów prawa.
5.         Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji dotyczącej zapytania ofertowego oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
6.         Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000 - Roboty budowlane
45212350 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45212360 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych
45453000 - Roboty remontowe i renowacyjne
50000000 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
7.         Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia rękojmi na przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, niezależnie od materiałów/urządzeń, na które obowiązuje gwarancja jakości udzielona przez producenta. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 15 niniejszego zapytania.
8.         Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kontraktowej i deliktowej) związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 zł dla jednej i wszystkich szkód. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem podpisania umowy.
9.         Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).
10.       Cena musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji niniejszego zapytania ofertowego, jak również w niej nie ujęte, a które muszą być skalkulowane przez podmiot ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia.
 
V.         Wizja lokalna
1.         Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę postępowania, złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej potwierdzonej przez Zmawiającego.
2.         Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Ks. Dariuszem Łyczakowskim – Proboszczem z Parafii, tel. 502 210 063, w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert.
3.  Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie skutkować konsekwencjami w postaci odrzucenia oferty.
 
VI.      Termin wykonania zamówienia
1.  Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 30.10.2025 r.
 
VII.     Warunki udziału w postępowaniu
1.         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadanej wiedzy i doświadczenia:
1)         Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną na kwotę nie niższą niż 500 000 zł brutto, polegająca na remoncie obiektu zabytkowego gotyckiego związanego z konserwacją i renowacją ścian obiektu, gdzie występuje mur konstrukcji ryglowej obudowany murem gotyckim (wykaz należy sporządzić w załączniku nr 5)
2.         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:
a. Kierownik budowy – minimalna liczba osób – 1; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, doświadczenie: pełnienie funkcji kierownika budowy przy co najmniej 2 remontach  obiektu  wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych.
b. Kierownik prac konserwatorskich – wykształcenie i kwalifikacje:  muszą spełniać wymagania o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U.  2022 r. poz. 840 z póżn. zm.) zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku nr ZN.5142.44 1.2024.KP z dn. 16.02.2024 r.
(Wykaz należy sporządzić w załączniku nr 4)
2)         Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia jednej osobie pełnienia więcej niż jednej funkcji podczas realizacji zamówienia pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawień. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r., poz. 725 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy.
 
VIII.   Wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 z późn. zm.)
 
Zgodnie z art. 7 pkt 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego o udzielenie niniejszego zamówienia nie może się ubiegać Wykonawca, który podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z przyczyn (przesłanek) wskazanych w art. 7 pkt 1 ppkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W związku z art. 7 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oferta wykonawcy lub uczestnika konkursu podlegającego wykluczeniu, o którym mowa powyżej, zostanie odrzucona.
Na okoliczność braku przesłanek wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania.
 
IX.      Sposób i miejsce publikacji zamówienia
Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpi poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Gminy Stegna: https://bip.stegna.pl/
 
X.        Miejsce, termin i forma składania ofert:
a)         Kompletną i podpisaną przez upoważnioną/-e osobę/-y ofertę w formie papierowej wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 19.08.2024 r. do godz. 10:00 na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
Na kopercie ze złożoną ofertą należy zamieścić dopisek: „Zapytanie ofertowe: Remont elewacji północnej i zachodniej w kościele Św. Jakuba w Niedźwiedzicy – nie otwierać przed dniem 19.08.2024r. godz. 10:15.”
b)         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XI.      Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu składania ofert.
 
XII.     Otwarcie ofert
Otwarcie ofert nastąpi: 19.08.2024 r. o godz. 10:15.
 
XIII.   Sposób przygotowania oferty,
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1)         Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
2)         Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
3)         Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4)         Załącznik nr 4 - Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia,
5)         Załącznik nr 5 - Wykaz robót budowlanych.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i wykazy wskazane w pkt 2) – 5).
Na potrzeby wykazania posiadanego wykształcenia, doświadczenia i zdolności technicznej należy do oferty dołączyć dokumenty poświadczające w postaci dyplomów, uprawnień, referencji, protokołów odbioru prac.
 
XIV.    Opis sposobu obliczania ceny
1.         Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.         Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w niniejszym zapytaniu i załącznikach
3.         Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej specyfikacji dokonywane będą w złotych polskich.
 
XV.      Kryteria oceny ofert
1.         Oferty w przedmiotowym postępowaniu będą ocenione na podstawie:
kryterium Cena – znaczenie 60 pkt,
kryterium Gwarancja – znaczenie 10 pkt,
kryterium Doświadczenie wykonawcy – znaczenie 30 pkt.
2.         Kryterium Cenaznaczenie 60 pkt - X
Pod pojęciem Cena należy rozumieć całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto zamówienia podaną na formularzu ofertowym.
Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:
 
gdzie:
X – ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Cena
C min – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu
Co – cena ocenianej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 punktów w kryterium Cena.
 
3.         Kryterium Gwarancja – znaczenie 10 pkt - G
Przez gwarancję należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (w miesiącach), licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego).
Ocena punktowa w kryterium „gwarancja” dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
W tym kryterium długość okresu gwarancji jakości będzie oceniana jak niżej:
Okres gwarancji jakości 36 m-cy – 0 pkt
Okres gwarancji jakości 48 m-cy – 5 pkt.
Okres gwarancji jakości 60 m-cy – 10 pkt
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okres gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna 10 pkt w kryterium „gwarancja”, a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w ofercie.
4.         Kryterium Doświadczenie zawodowe – znaczenie 30 pkt - D
W kryterium Doświadczenie zawodowe oceniane będzie doświadczenie zawodowe osoby kierującej pracami spełniającego warunki udziału w postępowaniu, poprzez wykazanie ilości przeprowadzonych prac konserwatorskich/ restauratorskich realizowanych w obiekcie zabytkowym.
Zamawiający przyzna punkty za Doświadczenie zawodowe jeżeli Wykonawca wykaże, iż kierownik budowy w okresie ostatnich 10 lat kierował więcej niż dwoma robotami budowlanymi polegającymi na remoncie elewacji zabytkowego średniowiecznego obiektu zabytkowego. Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w kryterium Doświadczenie zawodowe jeśli kierownik budowy wykonał:
a.         dodatkowe dwie roboty budowlane - 10 punktów,
b.         dodatkowe cztery roboty budowlane - 20 punktów,
c.         dodatkowe sześć robót budowlanych - 30 punktów,
 
Ocenie zostaną poddane wyłącznie inne roboty budowlane niż wskazane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określone w punkcie VII niniejszego zapytania ofertowego.
W celu uzyskania punktów w powyższym kryterium konieczne jest określenie doświadczenia wyłącznie 1 osoby, skierowanej do realizacji zamówienia jako osobę do kierowania pracami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia doświadczenia więcej niż jednej osoby w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium.
Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium Doświadczenie zawodowe wynosi 30.
UWAGA! W celu uzyskania punktów w kryterium Doświadczenie zawodowe Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających posiadany dorobek zawodowy kierownika budowy (referencje, zaświadczenia i inne równoważne dokumenty wystawione przez osobę trzecią lub podmiot zewnętrzny).
Łączna ilość punktów dla poszczególnych ofert zostanie ustalona wg wzoru O = X + G +D
gdzie:
O – ilość punktów uzyskana przez daną ofertę
W– ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Cena
G – ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Gwarancja
D – ilość punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium Doświadczenie zawodowe
5.         Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6.         Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Wykonawca to 100.
 
XVI.   Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych), informujemy, iż
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p. w. św. Jakuba w Niedźwiedzicy
• Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zadania – Remont elewacji północnej i zachodniej w kościele Św. Jakuba w Niedźwiedzicy
• Pani/Pana  dane  osobowe  przetwarzane  będą  w  celu  wyłonienia  wykonawcy i zawarcia umowy
• odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
• Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały pozyskane
• posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
• ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
• podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a w pozostałych przypadkach ma charakter dobrowolny.
 
XVII.  Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego nie wcześniej niż po udzieleniu Gminie Stegna Promesy Inwestycyjnej przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wykonawca, którego oferta została wybrana w porozumieniu z Zamawiającym opracują szczegółowy harmonogram prac. Harmonogram stanowił będzie załącznik do umowy.
4. Wykonawca, którego oferta została wybrana przed wyznaczonym terminem podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu polisę lub inny dokument związany z ubezpieczeniem Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności. Kwota ubezpieczenia wynosić będzie nie mniej niż 1 000 000 zł. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez podwykonawców. Wykonawca winien przedłożyć polisę ubezpieczenia wraz z dowodem opłacenia składek. W przypadku płatności składek w ratach ubezpieczyciel powinien określić z jakim dniem rozpoczyna się materialny bieg odpowiedzialności ubezpieczyciela.
 
 
 
Załączniki
1.         Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2.         Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
3.         Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
4.         Załącznik nr 4 - Wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia
5.         Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych robót budowlanych
6.         Załącznik nr 6 - Przedmiar prac
7.         Załącznik nr 7 - Wzór umowy
8.         Załącznik nr 8 – Decyzje, pozwolenia, dokumentacja 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Hordyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-18 15:36:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adam Wojciech Ruciński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-18 15:50:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adam Wojciech Ruciński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-18 16:16:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
23 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony