Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik ds.funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat gospodarki odpadami i ochrony środowiska
Data udostępnienia: 2022-09-02
Ogłoszono dnia: 2022-09-02
Termin składania dokumentów: 2022-09-16 14:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2022
Zlecający: Wójt Gminy Stegna
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- staż pracy: brak;
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi,
- znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o funduszu sołeckim. Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek studiów związany z zakresem zadań lub charakterem stanowiska ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej,
- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność,
- prawo jazdy Kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Podejmowanie działań zmierzających do prawidłowego segregowania odpadów komunalnych,
- inicjowania kampanii informacyjnej i edukacyjnej
- opracowywanie ulotek,
- współpraca ze szkołami w zakresie współorganizowania konkursów, prelekcji dla dzieci szkolnych;
- inicjowanie działań zmierzających do upowszechnienia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
- Współudział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną;
- Weryfikacja deklaracji składanych przez mieszkańców dotyczących ustalenia opłat za wywóz nieczystości;
- Księgowanie deklaracji w programie informatycznym i nanoszenie aktualizacji;
- Prowadzenie ewidencji:
- właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne;
- właścicieli gospodarstw domowych objętych gminnym systemem gospodarki odpadami;
- zgłaszanych interwencji.
- Prowadzenie spraw dot. realizacji zadań finansowanych z Funduszu sołeckiego ;
- gromadzenie całej dokumentacji dot. realizacji zadań z podziałem na poszczególne sołectwa;
- przyjmowanie wniosków przyjętych do realizacji uchwałą Zebrania Wiejskiego;
- współudział w opiniowaniu wniosków
- koordynowanie realizacji zadań przyjętych do wykonania we współpracy z innymi pracownikami oraz jednostkami pomocniczymi;
- współpraca z sołectwami w zakresie uzgodnienia sposobu realizacji planowanych zadań oraz rozliczenia wykonanych zadań;
- sporządzanie wykazu środków trwałych, które w wyniku zrealizowanych zadań zostały rozliczone;
- kontrola stanu technicznego obiektów powstających w ramach funduszu sołeckiego (przeglądy techniczne, atesty);
3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami i ochrony środowiska.
4. Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.
- Współpraca w przygotowywaniu projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu czynności.
- Współpraca w rozliczanie otrzymanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności.
- Zastępowanie pracownika ds. gospodarki komunalnej.
- Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
- Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
- Przygotowanie pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Skarbnika Gminy, Sekretarza Gminy, Kierownika referatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu, w terenie,
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.11, I p.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Klauzula informacyjna.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej przez Urząd Gminy w Stegnie.
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/
Brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym, kwestionariuszu, klauzuli informacyjnej oraz oświadczeniu – wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-09-16 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniemi nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na pracownika na stanowisko ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 16 września 2022 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
klauzula informacyjna znajduje się na stronie bip.stegna.pl
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Stegna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-09-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Burliga |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-09-02 10:10:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adam Wojciech Ruciński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-09-02 10:20:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adam Wojciech Ruciński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-10-06 09:46:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3270 raz(y) |