Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik ds. budżetu w referacie budżetowo-księgowym na zastępstwo za nieobecnego pracownika
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat budżetowo-księgowy
Data udostępnienia: 2023-06-30
Ogłoszono dnia: 2023-06-30
Termin składania dokumentów: 2023-07-10 14:00:00
Nr ogłoszenia: 10/2023
Zlecający: Wójt Gminy Stegna
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- staż pracy: brak;
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi,
- znajomość przepisów prawa:
a) ustawy o rachunkowości,
b) ustawy o finansach publicznych,
c) ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek studiów związany z zakresem zadań lub charakterem stanowiska ds. budżetu,
- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Komputerowe księgowanie Budżetu Gminy oraz prowadzenie księgi budżetu.
- Prowadzenie księgowej ewidencji pozabilansowej środków trwałych i Budżetu Gminy.
- Rozliczanie konta „sumy do wyjaśnienia”.
- Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu, wartości niematerialnych i prawnych oraz rozliczanie inwentaryzacji.
- Analityczne uzgadnianie konta dochodów Urzędu Gminy z pracownikiem na stanowisku ds. budżetu
- Sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości Budżetu Gminy oraz sprawozdań statystycznych.
- Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych z udziałem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej.
9. Przygotowanie i przekazanie do publicznej wiadomości:
- kwartalnych informacji o wykonaniu budżetu Gminy (NDS),
- rocznych informacji (NDS oraz kwot wykorzystanych środków z UE).
- Zastępowanie pracownika ds. finansów oraz pracownika ds. budżetu w zakresie podatku VAT.
- Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku.
- Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta, Sekretarza Gminy i Kierownika referatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika,
- praca administracyjno-biurowa, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu.IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Klauzula informacyjna.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. budżetu przez Urząd Gminy w Stegnie.
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. budżetu przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-07-10 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniemi nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na pracownika na stanowisko ds. budżetu” w terminie do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Stegna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Zacharska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-30 11:46:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adam Wojciech Ruciński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-30 11:53:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adam Wojciech Ruciński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-11 13:02:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1629 raz(y) |