Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 24/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 24/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Strażnik Gminny
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Straż Gminna w Stegnie
Data udostępnienia: 2023-11-24
Ogłoszono dnia: 2023-11-24
Termin składania dokumentów: 2023-12-04 14:00:00
Nr ogłoszenia: 24/2023
Zlecający: Wójt Gminy Stegna
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) ukończył/a 21 lat,
3) korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada co najmniej wykształcenie średnie,
5) cieszy się nienaganną opinią,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) nie był/a karany/a sądownie,
8) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) niezbędna wiedza w zakresie przepisów ustaw:
a) o strażach gminnych oraz ustaw pokrewnych wraz z przepisami wykonawczymi,
b) o samorządzie gminnym,
c) o ochronie danych osobowych,
d) kodeksu postępowania administracyjnego,
e) kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
f) kodeksu karnego (w zakresie niezbędnym na zajmowanym stanowisku).
b. Wymagania dodatkowe:
1) posiada prawo jazdy kat. B,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) opanowanie i wysoka odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ochrona porządku i spokoju w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, instytucji i zakładów pracy (z wyjątkiem chronionych przez innego rodzaju straże) oraz posesji prywatnych i ich otoczenia;
- czuwanie nad porządkiem w zakresie określonym przez: ustawę Prawo ochrony środowiska, przepisy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwały Rady Gminy Stegna w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stegna,
- czuwanie nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
- konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
- ochrona mienia komunalnego;
- kontrola prawidłowości oznakowania ulic (w tym znaków drogowych), oświetlenia ulic i posesji, prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetyki napisów, reklam, miejsc plakatowania i ogłoszeń;
- kontrola przestrzegania przepisów sanitarno- porządkowych, o ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych i współdziałanie w tym zakresie z właściwymi organami;
- sprawozdanie z wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i gospodarzy domów;
- kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie gminy prac inwestycyjno- remontowych;
- oddziaływanie na służby i osoby bezpośrednio odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych i ochrony środowiska celem podniesienia efektywności ich działania;
- Informowanie o:
- zauważonych awariach w szczególności: w sieci ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodno- kanalizacyjnej, energetycznej instytucji powołanych do natychmiastowego ich usuwania bądź wyznaczonych w tym celu innych podmiotów oraz administratorów obiektów bądź urządzeń;
- przestępstwach - Policji;
- osobach nieprzytomnych lub innych potrzebujących natychmiastowej pomocy lekarskiej pogotowia ratunkowego.
|
13) Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:
- współpraca w zakresie opracowania i aktualizacja programu;
- współpraca z instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt;
- współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i utylizacja padłej zwierzyny;
- inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku
1) posiada prawo jazdy kat. B,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) opanowanie i wysoka odporność na stres.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu,
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – CV
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie ,
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Klauzula informacyjna.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-12-04 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy Strażnika gminnego w Straży Gminnej w Stegnie” w terminie do dnia 04 grudnia 2023 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Wójt Gminy Stegna
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko pracy
Strażnika Gminnego w Straży Gminnej w Stegnie
z dnia 24 listopada 2023 r.
I. Wymagania niezbędne dla kandydata:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) ukończył/a 21 lat,
3) korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada co najmniej wykształcenie średnie,
5) cieszy się nienaganną opinią,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) nie był/a karany/a sądownie,
8) ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) niezbędna wiedza w zakresie przepisów ustaw:
a) o strażach gminnych oraz ustaw pokrewnych wraz z przepisami wykonawczymi,
b) o samorządzie gminnym,
c) o ochronie danych osobowych,
d) kodeksu postępowania administracyjnego,
e) kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
f) kodeksu karnego (w zakresie niezbędnym na zajmowanym stanowisku).
II. Wymagania dodatkowe:
1) posiada prawo jazdy kat. B,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) opanowanie i wysoka odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ochrona porządku i spokoju w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, instytucji i zakładów pracy (z wyjątkiem chronionych przez innego rodzaju straże) oraz posesji prywatnych i ich otoczenia;
- czuwanie nad porządkiem w zakresie określonym przez: ustawę Prawo ochrony środowiska, przepisy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwały Rady Gminy Stegna w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stegna,
- czuwanie nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
- konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
- ochrona mienia komunalnego;
- kontrola prawidłowości oznakowania ulic (w tym znaków drogowych), oświetlenia ulic i posesji, prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetyki napisów, reklam, miejsc plakatowania i ogłoszeń;
- kontrola przestrzegania przepisów sanitarno- porządkowych, o ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych i współdziałanie w tym zakresie z właściwymi organami;
- sprawozdanie z wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i gospodarzy domów;
- kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie gminy prac inwestycyjno- remontowych;
- oddziaływanie na służby i osoby bezpośrednio odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych i ochrony środowiska celem podniesienia efektywności ich działania;
- Informowanie o:
- zauważonych awariach w szczególności: w sieci ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, wodno- kanalizacyjnej, energetycznej instytucji powołanych do natychmiastowego ich usuwania bądź wyznaczonych w tym celu innych podmiotów oraz administratorów obiektów bądź urządzeń;
- przestępstwach - Policji;
- osobach nieprzytomnych lub innych potrzebujących natychmiastowej pomocy lekarskiej pogotowia ratunkowego.
|
13) Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:
- współpraca w zakresie opracowania i aktualizacja programu;
- współpraca z instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt;
- współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i utylizacja padłej zwierzyny;
- inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – CV
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie ,
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Klauzula informacyjna.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy Strażnika gminnego w Straży Gminnej przez Urząd Gminy w Stegnie.
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy Strażnika gminnego w Straży Gminnej przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/
- Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu,
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
VII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Stegnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy Strażnika gminnego w Straży Gminnej w Stegnie” w terminie do dnia 04 grudnia 2023 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
KLAUZULA INFORMACYJNA
na potrzeby rekrutacji
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stegna (adres: ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, telefon kontaktowy (55) 2478171).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby, które na podstawie upoważnienia przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest wykluczenie z postępowania rekrutacyjnego.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.