Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik ds.gospodarki przestrzennej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat ds. gospodarki przestrzennej i nieruchomości
Data udostępnienia: 2024-10-16
Ogłoszono dnia: 2024-10-16
Termin składania dokumentów: 2024-10-25 13:00:00
Nr ogłoszenia: 12/2024
Zlecający: Wójt Gminy Stegna
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, gospodarka przestrzenna, architektura, urbanistyka, budownictwo bądź równorzędne studia podyplomowe.
- Minimum rok lata stażu pracy w tym minimum dwa lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
- Ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełnych praw publicznych. - Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy
z dokumentami elektronicznymi. - Znajomość przepisów prawa:
·praktyczna znajomość ustaw w szczególności o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z przepisami odrębnymi, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o dostępie od informacji publicznej, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, prawo zamówień publicznych.
10.Umiejętność obsługi komputera: Internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu, Excel).
11.Umiejętność czytania materiałów kartograficznych i rysunków planów miejscowych.
12.Zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zasad redagowania pism urzędowych.
- Mile widziana znajomość graficznych programów komputerowych (np. qgis).
- Umiejętność w działaniu w sytuacjach stresowych, odporność na stres.
- Dyspozycyjność i samodzielność.
- Prawo jazdy kat B.
- Skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji.
- Wskazane doświadczenie w pracy związanej z systemem planowania przestrzennego na szczeblu gminnym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie postępowań w zakresie :
- opracowania i zmian w miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów gminy Stegna,
- opracowania, analizy i zmiany w zagospodarowaniu przestrzennym gminy Stegna;
- wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
- wydawanie zaświadczeń o rewitalizacji;
- przygotowywania wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania;
- prowadzenie i aktualizacji gminnej ewidencji zabytków;
- przygotowywanie opinii dotyczących audyty krajobrazowego;
- przygotowywanie uchwał o przystąpieniu do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego gminy oraz dotyczących zadań związanych z gospodarką przestrzenną.
- Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej opracowań planistycznych:
- miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
- planu ogólnego gminy Stegna.
- Sporządzanie wniosków i opinii do opracowywanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich oraz planu Województwa.
- Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych z planem miejscowym.
- Sporządzanie zaświadczeń o zgodności wykonanej samowoli budowlanej zgodnie z planem miejscowym.
- Podejmowanie działań w celu opracowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
- Wydawanie opinii w sprawach:
- podziału gruntów o zgodności z mpzp,
- uzgodnień lokalizacyjnych w zakresie zgodności z mpzp.
- Przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń, pism i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu czynności.
- Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.
- Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.
- Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
- Zastępowanie pracownika ds. gospodarki przestrzennej w czasie jego nieobecności.
- Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- W pełnym wymiarze czasu pracy.
- Kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
- Praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie.
- Przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, Ip.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. gospodarki przestrzennej przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.).
Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-10-25 13:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko pracownika ds. gospodarki przestrzennej” w terminie do dnia 25 października 2024 r. do godz. 13.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
na potrzeby rekrutacji
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stegna (adres: ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, telefon kontaktowy (55) 2478171).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby, które na podstawie upoważnienia przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest wykluczenie z postępowania rekrutacyjnego.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.