Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik ds.opłat i rozliczania należności
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat podatków i opłat lokalnych
Data udostępnienia: 2020-01-03
Ogłoszono dnia: 2020-01-03
Termin składania dokumentów: 2020-01-14 09:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2020
Zlecający: Wójt Gminy Stegna
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- 1 rok stażu pracy;
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi, komunikatywność werbalna i pisemna,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa Ordynacja podatkowa,
- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej.
- prawo jazdy kat. B
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność,
- umiejętność bezkonfliktowego działania.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Księgowanie wpłat i windykacja nieterminowych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Obliczanie wysokości prowizji za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki w zakresie zobowiązań objętych zakresem czynności.
- Nadzorowanie inkasa należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Dokonywanie zwrotu nadpłat podatnikom zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
- Opisywanie podań o umorzenie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz odroczenie i rozłożenie na raty zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Miesięczne uzgadnianie księgowych przypisów i odpisów z wymiarowym rejestrem przypisów i odpisów.
- Miesięczne uzgadniania wpływów z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Sporządzanie sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności.
- Przygotowywanie miesięcznych zestawień w zakresie ubezpieczeń pracowników: PZU i SUPRA BROKERS.
- Wydawanie informacji w zakresie Funduszu Ubezpieczeń Społecznych Rolników.
- Prowadzenie spraw dotyczących opłaty miejscowej w zakresie:
- informowania kwaterodawców o obowiązku poboru opłaty miejscowej,
- zawieranie porozumień z inkasentami opłaty miejscowej.
c) wydawanie kwitariuszy i przyjmowanie kwitariuszy
- rozliczanie kwitariuszy
- naliczanie prowizji inkasentom
- Księgowanie wpłat podatku od nieruchomości od osób fizycznych – miejscowość Junoszyno.
- Windykacja nieterminowych wpłat w podatku od nieruchomości zgodnie z zakresem
- Prowadzenie postepowań w zakresie likwidacji nadpłat oraz postępowań z zaległościami przedawnionymi.
- Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu i niezaleganiu.
- Weryfikacja nieruchomości pod kątem prawidłowości opodatkowania podatkiem od nieruchomości na podstawie:
a) bazy podatników podatku od nieruchomości;
b) ewidencji budynków i gruntów;
c) rejestrów ogólnodostępnych (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, księgi wieczyste i inne);
d) stron internetowych i innych ogłoszeń prasowych;
e) obserwacja w terenie.
18. Zgromadzenie materiału dowodowego celem przeprowadzenia postępowania podatkowego dotyczących zweryfikowanych nieruchomości.
- Uczestniczenie w kontrolach podatkowych.
- Przygotowywanie projektów pism, uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
- Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
- Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem..
- Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
- Zastępowanie pracownika ds. podatków oraz pracownika ds.. opłat i rozliczeń należności.
- Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy;
- praca w siedzibie Urzędu oraz na terenie Gminy,
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Klauzula informacyjna.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. opłat i rozliczeń należności w referacie podatków i opłat lokalnych przez Urząd Gminy w Stegnie.
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. opłat i rozliczeń należności w referacie podatków i opłat lokalnych przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-01-14 09:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniemi nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. opat i rozliczeń należności” w terminie do dnia 14 stycznia 2020 r. do godz. 9.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Stegna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Burliga |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-03 12:35:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-03 12:36:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-01-24 08:11:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5363 raz(y) |