Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: pomoc administracyjna w referacie gospodarki przestrzennej i nieruchomości
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat ds. gospodarki przestrzennej i nieruchomości
Data udostępnienia: 2024-12-13
Ogłoszono dnia: 2024-12-13
Termin składania dokumentów: 2024-12-20 13:00:00
Nr ogłoszenia: 18/2024
Zlecający: Wójt Gminy Stegna
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie :
- staż pracy -brak,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi, komunikatywność werbalna i pisemna,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- biegła znajomości obsługo komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność,
- umiejętność bezkonfliktowego działania.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Pomoc w prowadzeniu postępowań i wykonywaniu czynności w zakresie:
- Przyjmowaniu wniosków wydawania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- Przyjmowaniu wniosków wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- Przygotowaniu uzgodnień dotyczących zgody na odstępstwa od wymogów określonych w przepisach prawa;
- Przygotowaniu zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
- Przygotowaniu zaświadczeń o zgodności wykonywania prac budowlanych z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
- Przygotowaniu zaświadczeń o rewitalizacji;
- Przygotowaniu wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania;
- Prowadzeniu archiwizacji dokumentacji w ramach referatu;
- Przygotowaniu dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań dotyczących:
- sprzedaży, najmu, dzierżawy i przekazywania w użyczenie nieruchomości gruntowych, lokalowych i budynkowych;
- Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z gospodarowaniem zasobami lokalowymi w zakresie:
- przygotowaniu umów na najem lokali mieszkalnych, usługowych;
- naliczaniu czynszów za lokale mieszkalne, usługowe;
- rozliczaniu lokatorów, najemców i wspólnoty mieszkaniowe za media;
- przygotowaniu lokali mieszkalnych do sprzedaży;
- organizowaniu przetargów;
- Prowadzenie i przygotowywanie analiz statystycznych, sprawozdań;
- Kompletowanie dokumentacji i prowadzenie spisów oraz metryk;
- Tworzenie projektów pism, uchwał i zarządzeń w formie XML.
- Zastępowanie pracownika ds. gospodarki przestrzennej.
- Pracownik jest zastępowany przez pracownika ds. gospodarki przestrzennej.
- Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.
- Kontrola operacji gospodarczych pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo Zamówień publicznych.
- Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- umowa o pracę na czas określony 31 grudnia 2024 roku;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Klauzula informacyjna.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna w referacie gospodarki przestrzennej i nieruchomości przez Urząd Gminy w Stegnie.
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pomoc administracyjna w referacie gospodarki przestrzennej i nieruchomości przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-12-20 13:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniemi nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pomoc administracyjna” w terminie do dnia 20 grudnia 2024 r. do godz. 13.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
na potrzeby rekrutacji
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stegna (adres: ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, telefon kontaktowy (55) 2478171).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby, które na podstawie upoważnienia przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie danych osobowych jest dobrowolne przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest wykluczenie z postępowania rekrutacyjnego.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Stegna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Zacharska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-12-13 12:43:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adam Wojciech Ruciński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-12-13 12:48:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adam Wojciech Ruciński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-13 14:45:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 454 raz(y) |