Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. gospodarki komunalnej
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat społeczno-organizacyjny
Data udostępnienia: 2019-05-14
Ogłoszono dnia: 2019-05-14
Termin składania dokumentów: 2019-05-24 14:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2019
Zlecający: Wójt Gminy Stegna
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe: preferowany kierunek studiów związany z zakresem zadań lub charakterem stanowiska ds. gospodarki komunalnej,
- 2 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawy prawo budowlane,
- ustawy o drogach,
- ustawy prawo energetyczne,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej,
- Prawo jazdy kategorii B.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność,
- umiejętność bezkonfliktowego działania.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Nadzór nad utrzymaniem czystości w gminie w zakresie określonym w regulaminie utrzymania porządku i czystości w gminie a w szczególności:
1) Współorganizowanie przetargów w zakresie utrzymania czystości na terenach komunalnych, plażach i innych terenach publicznych oraz wywozu nieczystości z terenów publicznych;
2) Nadzór nad stanem sanitarno-porządkowym terenów Gminy Stegna, w szczególności wzdłuż pasów drogowych, na przystankach, placach, parkach, boiskach, ścieżkach pieszych, plażach, terenach przyplażowych, oraz innych terenach publicznych;
3) Nadzoru nad urządzeniami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
4) Podejmowanie działań w celu likwidacji dzikich wysypisk;
5) Sprawowanie kontroli oraz podejmowanie działań dyscyplinujących przedsiębiorców w zakresie wywiązywania się z umów w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz wywozu nieczystości z koszy ulicznych oraz innych urządzeń zlokalizowanych w pasach drogowych oraz terenach publicznych.
2. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego.
3. Sprawowania kontroli postępowania i stosowania przepisów o prawidłowym gromadzeniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych.
4. Nadzór nad pracownikami wykonującymi czynności z zakresu gospodarki komunalnej w ramach wykonywanych robót publicznych, prac interwencyjnych oraz prac społeczno-użytecznych, w tym:
1) Ustalanie harmonogramu robót dla w/w pracowników w zakresie:
a) prac montażowych i konserwatorskich ławek, koszy ulicznych, znaków drogowych, przystanków autobusowych i innych obiektów małej architektury komunalnej,
b) wykaszania poboczy, rowów, itp.
c) porządkowania wyznaczonych terenów,
d) odśnieżania ulic i chodników, usuwania śliskości,
e) naprawy nawierzchni drogowych,
f) wykonania innych prac społeczno-gospodarczych.
2) Zabezpieczenie sprzętowo-materiałowe wykonywanych robót, w tym zakupu sprzętu i narzędzi do wykonania robót komunalnych, środków indywidualnej ochrony i BHP.
5. Wyposażenie terenów publicznych w szalety publiczne stacjonarne i przenośne oraz sprawowanie nadzoru nad ich funkcjonowaniem.
6. Wyposażenie gruntów stanowiących mienie Gminy w infrastrukturę techniczną (tj. kosze na śmieci, ławki, fontanny, zdroje uliczne itp.).
7. Utrzymanie ładu i porządku wokół budynków gminnych.
8. Udział w pracach gminnego zespołu reagowania kryzysowego w zakresie ochrony przed powodzią.
9. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników.
10. Nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym urządzeń melioracyjnych.
- Prowadzenie ewidencji wód i urządzeń melioracji wodnych.
- Prowadzenie postępowań w zakresie:
- wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
- wydawania decyzji na lokalizacje przyłączy.
- Naliczania opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego.
- Prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z przystanków komunikacyjnych przez przewoźników.
- Współpraca w zagospodarowaniu terenów zieleni w tym:
- urządzanie i utrzymywanie rabat, klombów kwiatowych oraz krzewów i innych roślin ozdobnych,
- wykaszanie rond na terenie gminy,
- konserwacja i wycinka drzew i krzewów.
13. Realizacja zadań dotyczących usuwania azbestu z przestrzeni publicznej.
14. Realizacja programów pomocowych związanych z azbestem.
15. Prowadzenie magazynu ze sprzętem gminnym.
16. Koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem oświetlenia przestrzeni publicznej w gminie, w szczególności:
1) Udział w przygotowaniu przetargów na oświetlenie uliczne i kontrola ich realizacji;
2) Współpraca z przedsiębiorcami w zakresie realizacji nowych inwestycji oświetleniowych, przebudowy, remontu i utrzymania urządzeń oświetleniowych;
3) Uzgadnianie lokalizacji przyłączy oświetleniowych do obiektów gminnych (np. place zabaw, parki itp.);
4) Kontrola realizacji umów i potwierdzanie ich wykonania w zakresie oświetlenia ulic;
5) Prowadzenie spraw w zakresie uzupełnienia i konserwacji lamp ulicznego oświetlenia;
- Rozliczanie umów na oświetlenie uliczne.
17. Udział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną.
18. Nadzór nad wykonaniem nieodpłatnej pracy na cele społeczne.
19. Zastępowanie pracownika ds. dróg i mostów.
20. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.
21. Kontrola operacji gospodarczych pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.
22. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
23. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta,
Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu,
- praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
- Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej przez Urząd Gminy w Stegnie.
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-05-24 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniemi nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika ds. gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 24 maja 2019 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniemi nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika ds. gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 24 maja 2019 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Stegna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Burliga |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-05-14 08:32:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-05-14 08:33:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-13 09:12:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6088 raz(y) |