Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Starszy referent ds. świadczeń rodzinnych i wychowawczych
Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: jednostka organizacyjna gminy
Data udostępnienia: 2021-04-29
Ogłoszono dnia: 2021-04-29
Termin składania dokumentów: 2021-05-11 10:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2021
Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe lub średnie oraz minimum 2 letni staż pracy.
- Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy państwa
w wychowywaniu dzieci, o pomocy społecznej, o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, o pracownikach samorządowych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw kodeksu postępowania administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność analizy dokumentów, logicznego myślenia, pracy w zespole, korzystania z przepisów prawa.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office, Open Office.
- Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, komunikatywność.
- Znajomość systemów: SYGNITY SW i SR, SEPI, POMOST STD, ePUAP, Emp@tia
- Odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o: świadczenia rodzinne, świadczenie wychowawcze, zasiłek dla opiekuna, oraz prowadzenie w tych sprawach postępowań administracyjnych.
- Rejestrowanie powyższych wniosków, weryfikacja wniosków, załączników, przygotowywanie i przedkładanie Kierownikowi projektów decyzji administracyjnych, pism i postanowień zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowywanie korespondencji oraz dokumentów związanych
z przyznanymi świadczeniami. - Prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją świadczeń.
- Prowadzenia wszystkich zadań w systemie komputerowym.
- Zastępowanie innych pracowników Ośrodka w sprawach o świadczenia realizowane przez ośrodek pomocy społecznej w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, dodatków mieszkaniowych oraz pomocy społecznej.
- Prowadzenie korespondencji wychodzącej (skierowanej do klientów oraz instytucji zewnętrznych).
- Sporządzanie list wypłat świadczeń, okresowych zestawień, sprawozdań.
- Wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze godzin.
- Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie, ul. Wojska Polskiego 12.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Praca administracyjno - biurowa związana z obsługą komputera i urządzeń biurowych, przy sztucznym oświetleniu.
- Praca przy komputerze przekraczająca 4 godziny.
- Praca związana z obsługą interesantów, w narażeniu na stres, wymagająca wysiłku umysłowego i koncentracji.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły) i staż pracy.
- Kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
w pełni z praw publicznych, o niekaralności, o dobrym stanie zdrowia. - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Klauzula informacyjna.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys/ CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282) i odręcznie podpisane.
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282) i odręcznie podpisane.
Brak własnoręcznego podpisu na ww. dokumentach pod klauzulą powoduje niespełnienie wymagań formalnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-05-11 10:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika ds. świadczeń rodzinnych
i wychowawczych” w terminie do dnia 11 maja 2021 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Ośrodka) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Wojska Polskiego 12. - Aplikacje, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail co do dalszych czynności związanych z procesem naboru.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (gopsstegna.bip.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
c. Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Wojska Polskiego 12.
VII. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po tym terminie zostaną odesłane na adres kandydata.
- Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji można odebrać osobiście
w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie-w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty w ww. terminie ulegną zniszczeniu. - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu z ważnych przyczyn.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Stegna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Ostrowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-30 09:27:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adam Wojciech Ruciński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-30 09:33:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adam Wojciech Ruciński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-31 07:41:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5457 raz(y) |