Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Drukuj informację Zamówienie publiczne:Szczegóły informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Stegna
Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-27 12:00:00
Treść:
Zapytanie cenowe
Gmina Stegna zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań:
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace polegające na częściowej rozbiórce i remoncie komina przy budynku byłej mleczarni położonej w miejscowości Żuławki nr 72. Szczegółowy zakres prac określa projekt architektoniczno – budowlany stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz przedmiar robót mający charakter pomocniczy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Warunki wymagane od wykonawców:
Oferta powinna zawierać co najmniej :
- nazwę oferenta;
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;
- wartość oferty (netto i brutto);
- uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia – kierownik budowy zatrudniony będzie z ramienia Gminy Stegna;
- aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na kwotę 200.000,00 zł.
Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia i termin ważności.
Wykonawca zobowiązany jest do obejrzenia przedmiotu zapytania wraz z jego otoczeniem, wykonania niezbędnych pomiarów i oględzin w celu uwzględnienia w ofercie ewentualnych prac nie objętych w projekcie i przedmiarze. Ponadto oferent zobowiązany jest uwzględnić dodatkowe koszty nie ujęte w przedmiarze takie jak opłaty związane z zajęciem pasa drogowego i inne mogące wystąpić w trakcie wykonywania prac remontowo – rozbiórkowych. Wykonawca zobowiązany będzie do oświadczenia, iż pracownicy wykonujący prace na wysokościach będą przeszkoleni w tym zakresie oraz będą posiadać niezbędne badania.
- Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie do 30 maja 2016 roku (termin może ulec zmianie w zależności od terminu uzyskania pozwolenia na wykonanie prac).
- Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena.
- Osoba uprawniona do kontaktu:
podinspektor UG Stegna Krzysztof Wojciuch nr tel. 55 247 71 81 wew. 22.
- Cena oferty:
Cena oferty stanowi – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich czynności podanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz koszt użytych materiałów i narzędzi.
- Forma współpracy:
Umowa – wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zamówienia.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: gmina@stegna.pl, poczty tradycyjnej, dostarczona osobiście do Urzędu Gminy w Stegnie lub faksem na nr 55 247 83 95 nie później niż do 27 kwietnia 2016 roku do godz. 1200.
- Informacje dotyczące wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranym oferentem. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu Gminy w Stegnie z tytułu otrzymania niniejszego zapytania cenowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty na to zapytanie. Urząd Gminy w Stegnie zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyny. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również ogłoszenia w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Stegna 05.04.2016 r.