Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Drukuj informację Zamówienie publiczne:Szczegóły informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Stegna
Termin składania ofert / wniosków: 2017-08-18 09:00:00
Treść:
Stegna, dnia 09.08.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na „Przebudowę drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji”.
W związku z potrzebą opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowych na „Przebudowę drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji” zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie niniejszej dokumentacji.
1. Zamiar inwestycyjny obejmuje projektowanie w zakresie:
1/ Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego ok. 137mb. o nawierzchni z kostki betonowej;
2/ Wykonanie zjazdów indywidualnych na posesje z kostki betonowej oraz wyokrąglonego zjazdu z ul. Grunwaldzkiej;
3/ Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z jezdni drogi;
4/ Ustalenie stałej organizacji ruchu drogowego oraz na czas budowy;
5/ Usunięcie potencjalnych kolizji urządzeń liniowych wynikających z uzyskanych warunków technicznych.
2. Planowany przebieg inwestycji obejmuje działki w obrębie ewidencyjnym Stegna nr: 16
Ponadto przebieg inwestycji może obejmować inne nowopowstałe działki w wyniku podziałów geodezyjnych np. podział dz. nr 27.
3. Stan faktyczny
Projektowany przebieg drogi obejmuje grunty użytkowane jako drogi (dr) stanowiące własność Gminy Stegna począwszy od zjazdu z ul. Grunwaldzkiej do połączenia z drogą leśną. Przebieg drogi może powodować konieczność ingerencji w grunty obce. Droga nie posiada trwałego utwardzenia. Na całej długości występuje nawierzchnia gruntowa miejscami wzmocniona kruszywami kamiennymi. Zjazd z ul. Grunwaldzkiej z kostki typu trylinka obwarowany krawężnikiem. Droga nie posiada odwodnienia. Oświetlenie drogowe na słupach energetycznych. Linia napowietrzna. Szerokość pasa drogowego w granicach 3,6 do 4m.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien:
1/ Uzgodnić potrzeby ingerencji w grunty obce oraz dokonać wydzielenia terenu na potrzeby drogowe i zmienić rodzaj użytkowania (dr);
2/ Opracować mapę do celów projektowych dla terenu przewidzianego zamierzeniem inwestycyjnym;
3/ Wykonać pomiary sytuacyjno-wysokościowe oraz inwentaryzację pasa drogowego;
4/ Wykonać odwierty geotechniczne według potrzeb;
5/ Uzyskać warunki techniczne od gestorów urządzeń liniowych występujących w drodze:
- Energa - Operator SA,
- Telekomunikacja Polska SA,
- Centralny Wodociąg Żuławski,
- Przedsiębiorstwo Komunalne „Mierzeja”.
6/ Opracować operat wodnoprawny dla odwodnienia jezdni i uzyskać pozwolenie wodnoprawne (w przypadku jeżeli jest wymagane na podstawie rozporządzenia);
7/ Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji
(w przypadku jeżeli jest wymagane na podstawie rozporządzenia);
8/ Uzyskać decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania i opracować wymagane projekty zgodnie z ustaloną lokalizacją;
9/ Opracować projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej, kanalizacji deszczowej oraz innych związanych z potencjalnymi kolizjami z urządzeniami obcymi mogącymi wystąpić w pasie drogowym.
10/ Opracować informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
11/ Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wykonania i odbioru robót drogowych (dla każdej branży w przypadku kolizji);
12/ Opracować kosztorysy inwestorskie dla każdej branży;
13/ Opracować przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe dla każdej branży;
14/ Uzyskać na rzecz Inwestora wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienia wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
15/ Opracować wniosek oraz uzyskać na rzecz Inwestora wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę na wykonanie robót budowlanych;
16/ Opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy;
17/ Opracować projekt stałej organizacji ruchu;
18/ Dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia;
19/ Pełnić nadzór autorski.
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2015 r., poz. 2164).
- Zamawiający:
Gmina Stegna, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34, NIP: 5792069687, REGON: 170747939
Tel: 55 247 81 71, e-mail: gmina@stegna.pl,
- Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1. Wykonawca udziela 3 - letniej rękojmi na całość opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowych, bieg której rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
2. Rozwiązania projektowe mające wpływ na koszt robót budowlanych powinny uwzględniać zasadę oszczędnego i racjonalnego wydatkowania środków finansowych na realizację tej inwestycji.
3. Wykonawca zapewni sprawdzenie prac projektowych przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub rzeczoznawcę w odpowiedniej branży.
4. Dokumentacje projektowe i kosztorysowe powinny być opracowane i przekazane Zamawiającemu:
1/.w formie papierowej: dokumentacja projektowa, w 5 (pięciu) egzemplarzach; przedmiar robót, STWiOR, kosztorys inwestorski– w 3 (trzech) egzemplarzach.
2/.w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 2 (dwóch) egzemplarzach: całość w formacie *pdf; dokumenty tekstowe z rozszerzeniem *doc; rysunki w formacie *dwg, *dxf (do odczytu w programie AUTOCAD) oraz kosztorysy w formacie ATH. Wymagane jest aby pliki wersji elektronicznej w *PDF odpowiadały teczkom wersji drukowanej, rysunki zawierały podpisy projektantów i inne elementy naniesione na wersję drukowaną.
3/.na stronie tytułowej każdego opracowania należy umieścić numer opracowania (zgodny z wykazem załączonym do protokołu przekazania) i kolejny nr egzemplarza.
4/.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy w zakresie i ilościach egzemplarzy wyszczególnionych w ust. 5.3, wraz z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem Wykonawcy o:
a). wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
b). spójności kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru z projektem.
5. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne zaproponowane w opracowanej dokumentacji projektowej dostosowane były do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniające dostępność dla osób z niepełnosprawnościami.
6. Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która następnie służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest stosować się do zapisów art. 29 i 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 ze zm.). Przy użyciu zapisów: „dopuszcza się rozwiązania równoważne” projektant opisuje dokładnie kryteria (parametry) decydujące o równoważności.
7. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów i norm. Dokumentacja projektowa stanowiąca umowny przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi ustalonymi i normami oraz że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu odbioru.
8. W ramach opisu przedmiotu zamówienia przewidziano obowiązek pełnienia nadzoru autorskiego. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
1/Czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową;
2/Uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej, wprowadzania nieistotnych zmian oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót;
3/Udziału w naradach technicznych w uzasadnionych potrzebach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego lub działającego w jego imieniu Inspektora Nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach przez Wykonawcę robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia. Dopuszcza się
porozumiewanie za pomocą urządzeń elektronicznych (e-mail) lub fax z niezwłocznym
bezpośrednim potwierdzeniem pisemnym.
9. W ramach rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:
1/Dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę stosownego pisma od Zamawiającego (również za pomocą faksu lub poczty elektronicznej);
2/Udzielania wyjaśnień za pośrednictwem Inwestora Oferentom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym przedmiotowa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowi opis przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi potrzeba wprowadzenia zmian w dokumentacji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty przesłania informacji za pomocą faksu lub poczty elektronicznej;
3/Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót.
Termin realizacji zamówienia do 30 listopada 2017 r.
III. Kryteria wyboru ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty:
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ekonomicznie ofertę odnoszącą się do przedmiotu zamówienia.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zawierać cenę netto plus podatek VAT oraz wartość brutto.
- Kryterium oceny ofert będzie najniższa cena, spośród złożonych ofert.
- Cena podana przez Wykonawcę jest ceną ryczałtową i nie będzie podlegała zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
IV. Termin i miejsce składania ofert:
- Ofertę według załączonego wzoru należy złożyć do dnia 18 sierpnia 2017 r. do godziny 09.00 w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres:
Gmina Stegna, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34, NIP: 5792069687, REGON: 170747939
lub pocztą elektroniczną; gmina@stegna.pl (lub leszek.wrobel@stegna.pl ) w terminie jw.
- Oferta musi zawierać nazwę zamówienia „Zapytanie ofertowe na: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na „Przebudowę drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji””.
- Formularz oferty należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktów tylko z wybranym Wykonawcą.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty na to zapytanie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyn.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi ofert w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również ogłoszenia w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
V. Warunki płatności:
- Płatność na podstawie faktury VAT, wystawionej po protokolarnym bezusterkowym odbiorze robót.
- Płatność faktury nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
- Fakturę należy wystawić na: Gmina Stegna, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, NIP 5792069687
VI. Załączniki:
- Formularz ofertowy,
- Wzór umowy.
VII. Osoba uprawniona do kontaktu: Leszek Wróbel, tel. 55 247 81 71, wew. 30, e-mail: leszek.wrobel@stegna.pl