ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Raport o stanie dostępności podmiotu publicznego z dn.31.03.2021

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-03-31 19:50:45 przez Adam Wojciech Ruciński

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Urząd Gminy w Stegnie
Numer identyfikacyjny REGON
00000000542646
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
Telefon kontaktowy
552478171 Data
2021-03-12
Miejscowość
Stegna
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. POMORSKIE Powiat
Powiat nowodworski
Gmina
Stegna (gmina wiejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
2
  1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
[ X ] NIE
  1. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?
[ X ] NIE
  1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] NIE
  1. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
[ X ] TAK
  1. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Wejście do budynku Urzędu dostosowane jest dla osób niepełnosprawnych i mających problemy z przemieszczaniem się. W budynku Urzędu dla osób poruszających się na wózku dostępne jest pomieszczenie na parterze. Na parkingu przy Urzędzie znajdują się miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada windy.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
  1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron:                                                   2
Liczba aplikacji:                                               0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
ID a11y-url
www.stegna.pl
ID a11y-status
[ X ] Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie
2020-09-23
ID a11y-url
www.bip.stegna.pl
ID a11y-status
[ X ] Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie
2020-09-22
  1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności
Liczba stron:                                                   1
Liczba aplikacji:                                               0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Adres strony internetowej
www.turystyka-stegna.pl
Zgodność z UdC
[ X ] Niezgodna
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
"niezgodna" jest strona www.turystyka-stegna.pl  - prowadzone są prace nad migracją treści do strony www.stegna.pl
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
  1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny
[ X ] TAK
  1. Kontakt korespondencyjny
  2. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości
[ X ] TAK
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
[ X ] NIE
internetowych
[ X ] NIE
  1. Przesyłanie faksów
  2. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
[ X ] TAK
aplikacje (tłumaczenie online)
[ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka
[ X ] TAK
migowego:
[ X ] w ciągu 2-3 dni roboczych
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)
[ X ] TAK
  1. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
3
  1. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] NIE
  1. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
  1. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] NIE
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
  1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] NIE
  2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? [ X ] NIE
  3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE
  4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?[ X ] NIE
« powrót do poprzedniej strony