ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 13/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 13/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik ds. promocji i turystyki

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Stegnie

Data udostępnienia: 2022-12-14

Ogłoszono dnia: 2022-12-14

Termin składania dokumentów: 2022-12-28 14:00:00

Nr ogłoszenia: 13/2022

Zlecający: Wójt Gminy Stegna

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- staż pracy – brak,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawa o Prawo Wodne, ustawa o sporcie, ustawa o kulturze fizycznej, ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Prawo zamówień Publicznych, ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawa o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, KPA.
- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).
- prawo jazdy kat.B
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
- znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność,
- samodzielność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie kalendarza imprez kulturalnych na sezon letni.
2. Udział w targach turystycznych.
3. Udział w organizacji imprez w okresie sezonu letniego.
4. Badanie ruchu turystycznego.
5. Przygotowanie i zagospodarowanie plaż oraz kąpielisk strzeżonych, w tym:
a. opracowanie planu zagospodarowania plaż;
b. przygotowanie przetargów na dzierżawę plaż;
6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi samorządami w zakresie:
a. przygotowania dokumentacji do opracowania strategii rozwoju turystyki;
b. organizowanie narad i spotkań w zakresie przygotowania do sezonu letniego.
7. Monitoring możliwości rozwoju turystyki w gminie poprzez współfinansowanie przedsięwzięć mających na celu rozwój turystyki ze źródeł pozabudżetowych w zakresie:
a. współpracy z innymi państwami w zakresie realizacji wspólnych programów o zasięgu transgranicznym;
b. współpraca z partnerami zagranicznymi;
c. poszukiwanie partnerów zagranicznych.
8. Współtworzenie przy współpracy z innymi jednostkami gazetki wczasowej.
9. Prowadzenie strony internetowej Gminy Stegna, w tym:
a. administrowanie for internetowych;
b. prowadzenie działu aktywności;
c. bieżąca aktualizacja i koordynacja działań poszczególnych pracowników nad aktualizacją udostępnionych linków.
10. Aktualizacja BIP.
11. Wykonywanie zadań administratora – moderatora forum internetowego.
12. Współorganizowanie konkursów szkolnych, międzyszkolnych, wojewódzkich itp.
13. Obsługa Centrum Informacji Turystycznej w zakresie:
a. udzielania informacji turystom,
b. przyjmowanie zgłoszeń i wniosków, i przekazanie merytorycznym pracownikom Urzędu Gminy,
c. udostępnianie aktów normatywnych i innych aktów prawnych:
- nieodpłatnie do wglądu i do pobrania w formie elektronicznej;
- odpłatne udostępnianie wydruków aktów normatywnych i innych aktów prawnych
14. Prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zezwoleń na imprezy masowe.
15. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.
16. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
17. Zastępowanie pracownika ds. informatyki.
18. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych spraw w zakresie zajmowanego stanowiska.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
20. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności
21. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminny.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie,
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, Ip.)
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
7. Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. promocji i turystyki przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-28 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko pracownika ds. promocji i turystyki” w terminie do dnia 22 grudnia 2022 r. do godz. 15.00 ( decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

 Informacje o administrowaniu danymi osobowymi  znajdują się na stronie  bip.stegna.pl

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Zacharska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-14 14:52:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adam Wojciech Ruciński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-14 15:11:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adam Wojciech Ruciński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-09 14:18:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1878 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony