ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Asystent rodziny

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: jednostka organizacyjna gminy

Data udostępnienia: 2019-01-04

Ogłoszono dnia: 2019-01-04 przez Adam Ruciński

Termin składania dokumentów: 2019-01-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2019

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Wykształcenie:
a)  wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b)  wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia lub
c)   co najmniej średnie, szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i co  najmniej 3-letni  staż  pracy z dziećmi lub rodziną;
  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  2. Niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. Osoba nie może być pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie może być zawieszona ani ograniczona;
  4. Dobry stan zdrowia, nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych;
  1. Obsługa komputera;
  2. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  3. Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
  4. Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność, kreatywność;
  5. Odporność na sytuacje stresowe.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
    i w konsultacji  z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej;
  2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
  3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi;
  4. Wspieranie aktywności społecznej rodzin;
  5. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców;
  6. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
  7. Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
  8. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
  9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
  10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
  11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny;
  12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
  13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
  14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka  i rodziny.
  15. Wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Zatrudnienie od 1 lutego 2019 r. na czas określony,
  2. Wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy, przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
    w systemie zadaniowego czasu pracy,
  3. Miejsce wykonywania pracy -siedziba GOPS w Stegna oraz teren gminy Stegna.
  4. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany
    do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły) i staż pracy,
  4. Kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    w pełni z praw publicznych, o niekaralności, o dobrym stanie zdrowia.
  6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowy życiorys/CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity : Dz. U. z 2018 r., poz. 1000, ze zm.)” i odręcznie podpisane.
Brak własnoręcznego podpisu na ww. dokumentach pod klauzulą powoduje niespełnienie wymagań formalnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-01-17 00:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie
    z dopiskiem: „Nabór pracownika na stanowisko asystent rodziny” w terminie do dnia 17 stycznia 2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Ośrodka) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Wojska Polskiego 12.
  2. Aplikacje, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail co do dalszych czynności związanych z procesem naboru.
  3. Termin rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na dzień 22 stycznia 2019 r. na godz. 10.00.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (gopsstegna.bip.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej
    w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po tym terminie zostaną zniszczone.
  2. Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji można odebrać osobiście
    w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie-w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru, nieodebrane dokumenty w ww. terminie ulegną zniszczeniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Ruciński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Ostrowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-05 19:12:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-05 19:22:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-04 09:18:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3592 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony