ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik ds. inwestycji i infrastruktury

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat rozwoju inwestycji i infrastruktury

Data udostępnienia: 2019-02-08

Ogłoszono dnia: 2019-02-08 przez Adam Ruciński

Termin składania dokumentów: 2019-02-19 10:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2019

Zlecający: Wójt Gminy Stegna

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- trzy lata stażu pracy w administracji samorządowej;
- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość.
- biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel) oraz programów kosztorysowych,
- umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów;
- znajomość:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy Prawo budowlane,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Prawo jazdy kategorii B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych w zakresie przygotowania  i rozliczenia finansowego,
  2. Nadzorowanie realizacji inwestycji oraz koordynacja działania wykonawców z nadzorem inwestorskim, projektantem oraz innymi podmiotami uczestniczącymi w procesie budowlanym,
  3. Ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
  4. Wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem i zawieraniem umów w zakresie przydzielonych do prowadzenia zadań inwestycyjnych,
  5. Opracowywanie materiałów niezbędnych do przygotowania postępowania                                    o udzielenie  zamówienia publicznego na roboty, dostawy i usługi, zgodnie                                    z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych oraz udział                         w procedurze udzielania zamówień publicznych,
  6. Organizacja i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej progu 30 000 euro w stosunku do których Referat Inwestycji i Infrastruktury jest jednostką realizującą,
  7. Analizowanie niezbędnych dokumentów techniczno-rozliczeniowych i sprawdzanie ich zgodności z warunkami podpisanych umów,
  8. Współudział w przygotowaniu wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych                      o dofinansowanie, kredytowanie inwestycji gminnych,
  9. Obsługa projektów realizowanych w ramach zadań referatu współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
  10. Opracowywanie kosztorysów na roboty inwestycyjne oraz weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez wykonawców robót.
  11. Odbiory inwestycji gminnych wraz z weryfikacją obmiarów
  12. Ocena potrzeb w zakresie zadań inwestycyjnych oraz ustalenie kierunków i sposobów realizacji.
  13. Działania związane z budową, modernizacją i remontem mienia gminnego.
  14.  Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją
  15. Kontrola wydatków pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą                   Prawo zamówień publicznych 
  16.  Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących      powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym      stanowisku pracy.
17. Pracownik zastępuje pracownika ds. inwestycji w czasie jego nieobecności.
18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta
oraz Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy;
- praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub                  w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
  5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu             z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
  8. Klauzula informacyjna.
  9. Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                          i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s.
1  w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. inwestycji i infrastruktury przez Urząd Gminy            w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r.                              o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).
Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-19 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem     i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na podinspektora ds. inwestycji i infrastruktury” w terminie do dnia 19 lutego 2019 r. do godz. 10.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu,        a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)  na adres:  Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34.
Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszym postępowaniu konkursowym.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie,                   ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Ruciński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Burliga
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-08 11:07:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-08 11:10:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-04 08:24:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5054 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony