ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik ds. finansów

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Stegnie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat budżetowo-księgowy

Data udostępnienia: 2023-04-28

Ogłoszono dnia: 2023-04-28

Termin składania dokumentów: 2023-05-11 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2023

Zlecający: Wójt Gminy Stegna

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie lub wyższe:
  2. staż pracy -brak,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  4. osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  5. znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
  6. ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
    z pełnych praw publicznych;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  8. nieposzlakowana opinia;
  9. umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy
    z dokumentami elektronicznymi, komunikatywność werbalna i pisemna,
  10. znajomość przepisów prawa:
-ustawy o ZFSŚ,
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy  o pracownikach samorządowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (KPA),
  • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu).
  • prawo jazdy Kat. B
b. Wymagania dodatkowe:
  • preferowany kierunek studiów związany z zakresem i zadaniami stanowiska ds. finansów,
  • preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,
  • znajomość zasad redagowania pism urzędowych,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dyspozycyjność, samodzielność,
  • umiejętność bezkonfliktowego działania.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z księgowaniem i rozliczaniem należności niepodatkowych.
  2. Prowadzenie spraw związanych z księgowaniem i rozliczaniem czynszów mieszkaniowych.
  3. Windykacja należności niepodatkowych.
  4. Umarzanie, odraczane, rozkładanie na raty oraz udzielanie pomocy de minimis należności niepodatkowych.
  5. Prowadzenie kasy Urzędu Gminy:
    1. właściwe przechowywanie i zabezpieczenie gotówki, dowodów kasowych,
    2. podejmowanie gotówki na określone cele na podstawie dowodów księgowych,
    3. przyjmowanie opłat skarbowych,
    4. sporządzanie raportów kasowych zgodnie z instrukcją i zakładowym planem kont.
  6. Terminowe sporządzanie  sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności.
  7. Bieżące księgowanie i egzekucja obciążeń z tytułu użytkowania, sprzedaży oraz dzierżawy gruntów i nieruchomości.
  8. Księgowanie wszystkich należności nieprzypisanych:
    1. opłata administracyjna, opłata targowa i opłata miejscowa,
    2. odsetki od rachunków bankowych,
    3. zwrot za energię i telefony,
    4. dzierżawa gruntów i budynków,
    5. zezwolenie na alkohol,
    6. i inne.
  9. Sporządzanie miesięcznych zestawień do potrąceń rat pożyczek mieszkaniowych  udzielanych ZFŚS oraz uzgadnianie salda tych należności z ewidencją księgową.
  10. Przygotowanie i przekazanie do publicznej wiadomości kwartalnych informacji
    o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.
  11. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
  12. Zastępowanie pracownika ds. budżetu (Gmina).
  13. Inne zadania zlecone przez Wójta Gminy, Sekretarza, Skarbnika Gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
  • praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu,
  • przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie – w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.)
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
  5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu             z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
  7. Klauzula informacyjna.
  8. Oświadczenie – zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. administracyjnych i archiwum przez Urząd Gminy w Stegnie.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.                             o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-05-11 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniemi nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika ds. finansów” w terminie do dnia 11 maja 2023 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu)na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

 
KLAUZULA INFORMACYJNA
 na potrzeby rekrutacji
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia                    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stegna (adres: ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, telefon kontaktowy (55) 2478171).
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
    z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy
    w Stegnie.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
    z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, jednak przez okres nie dłuższy niż do dwóch lat od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby, które na podstawie upoważnienia przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
  7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także -
    w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie danych osobowych jest dobrowolne przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest wykluczenie z postępowania rekrutacyjnego.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Zacharska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-28 10:23:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adam Wojciech Ruciński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-28 10:24:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adam Wojciech Ruciński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-19 11:33:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1477 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony