ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu SprawiedliwościDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości

Szczegóły informacji

Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Stegna

Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-10 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-10 10:01:00

Treść:

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Gmina Stegna, ul. Gdańska 3482 - 103 Stegna, działając na podstawie  art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) – zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.
 
 „Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości”
 
  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Stegna, ul. Gdańska 34 82-103 Stegna
NIP: 5792069687 REGON: 170747939
tel.: 55 247 81 71, 55 247 81 72
www.stegna.pl
gmina@stegna.pl
 
  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do Zamawiającego wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości zgodnie z umową nr DSRiN-I-7211-1066/18 z dnia 14.06.2018r.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
  • Sprzedaż i dostawa noszy typu deska – 1 kpl.
  • Sprzedaż i dostawa defibrylatora – 2 kpl.
  • Sprzedaż i dostawa zbijaka do szyb hartowanych – 4 szt.
  • Sprzedaż i dostawa piły ratowniczej do szyb klejonych – 1 szt.
  • Sprzedaż i dostawa noża do pasów bezpieczeństwa – 10 szt.
  • Sprzedaż i dostawa zabezpieczenia poduszki powietrznej kierowcy i pasażera– 2 kpl.
  • Sprzedaż i dostawa zestawu uniwersalnych podpór i klinów do stabilizacji pojazdów - 2kpl.
  • Sprzedaż i dostawa plandeki wielofunkcyjnej do rozłożenia na ziemi narzędzi
    – 1 szt.
  • Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 2szt.
  • Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 1 szt.
  • Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 1 szt.
  • Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 1 szt.
  • Sprzedaż i dostawa detektora napięcia – 1 szt.
  • Sprzedaż i dostawa detektora wielogazowego – 1 szt.
  • Sprzedaż i dostawa przenośnego zestawu oświetleniowego – 4 szt.
  • Sprzedaż i dostawa sprzętu do oznakowania terenu akcji – 1kpl.
  • Sprzedaż i dostawa sprzętu do oznakowania terenu akcji – 1 kpl.
  • Sprzedaż i dostawa sprzętu do oznakowania terenu akcji – 3kpl.
  • Sprzedaż i dostawa latarki akumulatorowej – 4 szt.
  • Sprzedaż i dostawa parawanu do osłony miejsca wypadku i zasłanianiu ofiar wypadków – 3 szt.
 
  1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczno-użytkowe stanowią załącznik nr 1;
  2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w zapytaniu ofertowym i załączniku nr 1;
 
  1. OPIS WYMAGAŃ:
  1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sprzedaż i dostawa na własny koszt, sprzętui wyposażenia będącego przedmiotem zapytania w terminie i pod adres ustalony z Zamawiającym. Dostawa sprzętu i wyposażenia ma być dokonana w sposób jednorazowy – w dni robocze w godz. od 8: 00 do 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed planowana dostawą, o terminie dostawy.
  2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikatyoraz instrukcje w języku polskim.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego użytkowników w zakresie uruchamiania, pracy, obsługi bieżącej i okresowej oraz konserwacji  i przechowywania, dostarczonego w ramach zamówienia sprzętu i wyposażenia. 
 
IV. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
 
Do 30 dni od dnia podpisania umowy.
 
  1. TERMIN, FORMA ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
 
  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10.07.2018 r.na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, pok. nr 16 – sekretariat, do godziny 10:00, osobiście, poprzez operatora pocztowego lub kuriera.
  2. Ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu ofertowym, w języku polskim.
  3. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrzone.
  4. Oferta musi zawierać oznaczenie: Oferta na Sprzedaż i dostawę wyposażenia i sprzętu   ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
 
  1. ZAMAWIAJĄCY DOKONA OCENY OFERT W OPARCIU O PRZYJĘTE KRYTERIUM OCENY OFERT:
 
  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena brutto zadania - 100 %. Ocena punktowa: 0-100 pkt.
  2. Ocena ofert zostanie dokonana wg. poniższego wzoru:
Oferta z najniższą ceną
C = ------------------------------------------- x 100,00
Cena oferty badanej
Punktacja zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
  1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów,
  2. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
 
  1. DODATKOWE INFORMACJE
 
  1. Przedstawiona cena powinna zawierać cenę brutto, cenę netto plus podatek VAT.
  2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni po podpisaniu przez strony bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego oraz po złożeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia złożenia oferty.
  5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot sprzedaży i dostawy. Okresy gwarancji wynosi minimum 24 miesiące lub zgodnie z gwarancją producenta, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
  6. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Mariusz Sowiński, tel. 55 247 81 71 wewn. 66, e-mail: bezpieczeństwo@stegna.pl
 
  1. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 lub 14 RODO
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stegna z siedzibą w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, tel. 55 247 81 71, fax 55 247 83 95, e-mail gmina@stegna.pl
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Stegnie jest Pani Małgorzata Sapalska, adres e-mail - inspektor@cbi24.pl *;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
 
 
 
Załączniki:
Zał. Nr 1 - Wykaz sprzętu /specyfikacja/.
Zał. Nr 2 - Formularz ofertowy.
Zał. Nr 3 - Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków
                   informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Pietrkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Pietrkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-02 14:16:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-02 14:21:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-10 14:17:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
684 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony