Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu SprawiedliwościDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu SprawiedliwościSzczegóły informacji
Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Stegna
Termin składania ofert / wniosków: 2018-07-10 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-07-10 10:01:00
Treść:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Stegna, ul. Gdańska 3482 - 103 Stegna, działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) – zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.
„Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości”
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Stegna, ul. Gdańska 34 82-103 Stegna
NIP: 5792069687 REGON: 170747939
tel.: 55 247 81 71, 55 247 81 72
www.stegna.pl
gmina@stegna.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do Zamawiającego wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości zgodnie z umową nr DSRiN-I-7211-1066/18 z dnia 14.06.2018r.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Sprzedaż i dostawa noszy typu deska – 1 kpl.
- Sprzedaż i dostawa defibrylatora – 2 kpl.
- Sprzedaż i dostawa zbijaka do szyb hartowanych – 4 szt.
- Sprzedaż i dostawa piły ratowniczej do szyb klejonych – 1 szt.
- Sprzedaż i dostawa noża do pasów bezpieczeństwa – 10 szt.
- Sprzedaż i dostawa zabezpieczenia poduszki powietrznej kierowcy i pasażera– 2 kpl.
- Sprzedaż i dostawa zestawu uniwersalnych podpór i klinów do stabilizacji pojazdów - 2kpl.
- Sprzedaż i dostawa plandeki wielofunkcyjnej do rozłożenia na ziemi narzędzi
– 1 szt. - Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 2szt.
- Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 1 szt.
- Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 1 szt.
- Sprzedaż i dostawa pilarki do drewna – 1 szt.
- Sprzedaż i dostawa detektora napięcia – 1 szt.
- Sprzedaż i dostawa detektora wielogazowego – 1 szt.
- Sprzedaż i dostawa przenośnego zestawu oświetleniowego – 4 szt.
- Sprzedaż i dostawa sprzętu do oznakowania terenu akcji – 1kpl.
- Sprzedaż i dostawa sprzętu do oznakowania terenu akcji – 1 kpl.
- Sprzedaż i dostawa sprzętu do oznakowania terenu akcji – 3kpl.
- Sprzedaż i dostawa latarki akumulatorowej – 4 szt.
- Sprzedaż i dostawa parawanu do osłony miejsca wypadku i zasłanianiu ofiar wypadków – 3 szt.
- Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczno-użytkowe stanowią załącznik nr 1;
- Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w zapytaniu ofertowym i załączniku nr 1;
- OPIS WYMAGAŃ:
- Obowiązkiem Wykonawcy będzie sprzedaż i dostawa na własny koszt, sprzętui wyposażenia będącego przedmiotem zapytania w terminie i pod adres ustalony z Zamawiającym. Dostawa sprzętu i wyposażenia ma być dokonana w sposób jednorazowy – w dni robocze w godz. od 8: 00 do 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed planowana dostawą, o terminie dostawy.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikatyoraz instrukcje w języku polskim.
- Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego użytkowników w zakresie uruchamiania, pracy, obsługi bieżącej i okresowej oraz konserwacji i przechowywania, dostarczonego w ramach zamówienia sprzętu i wyposażenia.
IV. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Do 30 dni od dnia podpisania umowy.
- TERMIN, FORMA ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10.07.2018 r.na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, pok. nr 16 – sekretariat, do godziny 10:00, osobiście, poprzez operatora pocztowego lub kuriera.
- Ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu ofertowym, w języku polskim.
- Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrzone.
- Oferta musi zawierać oznaczenie: Oferta na „Sprzedaż i dostawę wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości„
- ZAMAWIAJĄCY DOKONA OCENY OFERT W OPARCIU O PRZYJĘTE KRYTERIUM OCENY OFERT:
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena brutto zadania - 100 %. Ocena punktowa: 0-100 pkt.
- Ocena ofert zostanie dokonana wg. poniższego wzoru:
Oferta z najniższą ceną
C = ------------------------------------------- x 100,00
Cena oferty badanej
Punktacja zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów,
- Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- DODATKOWE INFORMACJE
- Przedstawiona cena powinna zawierać cenę brutto, cenę netto plus podatek VAT.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni po podpisaniu przez strony bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego oraz po złożeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Termin związania ofertą – 30 dni od dnia złożenia oferty.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot sprzedaży i dostawy. Okresy gwarancji wynosi minimum 24 miesiące lub zgodnie z gwarancją producenta, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
- Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Mariusz Sowiński, tel. 55 247 81 71 wewn. 66, e-mail: bezpieczeństwo@stegna.pl
- Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 lub 14 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stegna z siedzibą w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, tel. 55 247 81 71, fax 55 247 83 95, e-mail gmina@stegna.pl
- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Stegnie jest Pani Małgorzata Sapalska, adres e-mail - inspektor@cbi24.pl *;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
Zał. Nr 1 - Wykaz sprzętu /specyfikacja/.
Zał. Nr 2 - Formularz ofertowy.
Zał. Nr 3 - Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu SprawiedliwościDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sprzedaż i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Stegna w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Stegna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Pietrkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Pietrkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-02 14:16:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-02 14:21:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-10 14:17:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 684 raz(y) |