ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe Wójt Gminy w Stegnie zaprasza do złożenia oferty cenowej na: wykonanie ekspertyz dendrologicznych szesnastu olsz czarnych rosnących w miejscowości Jantar w obrębie działki nr 516 stanowiącej własność gminy Stegna.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe Wójt Gminy w Stegnie zaprasza do złożenia oferty cenowej na: wykonanie ekspertyz dendrologicznych szesnastu olsz czarnych rosnących w miejscowości Jantar w obrębie działki nr 516 stanowiącej własność gminy Stegna.

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe Wójt Gminy w Stegnie zaprasza do złożenia oferty cenowej na: wykonanie ekspertyz dendrologicznych szesnastu olsz czarnych rosnących w miejscowości Jantar w obrębie działki nr 516 stanowiącej własność gminy Stegna.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Stegna

Termin składania ofert / wniosków: 2015-09-08 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-09-08 13:10:00

Treść:

                                                                                                          Stegna, 01.09.2015 r.
ŚR 6131.7.2.2015
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Wójt Gminy w Stegnie zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
wykonanie ekspertyz dendrologicznych szesnastu olsz czarnych rosnących                               w miejscowości Jantar w obrębie działki nr 516 stanowiącej własność gminy Stegna
 
 
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyz dendrologicznych oceniających stan zdrowotny, statykę oraz bezpieczeństwo w otoczeniu ocenianych drzew. Ekspertyza powinna zawierać zalecenia do dalszego postępowania z danymi drzewami                          na terenie Gminy Stegna.
 
Szczegóły realizacji zadania:
Ekspertyzy powinny być wykonane przy użyciu metody wizualnej oceny stanu drzewa,              oraz narzędzi przeznaczonych do diagnostyki drzew np. test obciążeniowy, rezystograf, tomograf dźwiękowy  itp.
Suma wykonanych ekspertyz będzie równa 16. 
 
Szczegółowy zakres ekspertyz będzie konsultowany z Zamawiającym na wszystkich etapach przygotowania i realizacji.
Płatność za wykonanie zadania nastąpi w terminie do 30 dni po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru, na podstawie przedstawionego rachunku/faktury.
Wykonawca wystawia rachunek/fakturę w złotówkach na całość realizowanego przez siebie zamówienia.
 
Termin świadczenia usługi:
Termin realizacji zamówienia: w terminie do 30 dni od dnia podpisania Umowy.
 
1. Sposób przygotowania oferty:
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
  2. Oferta powinna być podpisana;
  3. Zamawiający wymaga określenia ceny przedmiotu zamówienia w PLN netto i brutto;
  4. W cenę oferty muszą być wliczone wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jakie będzie ponosił Wykonawca, w tym m.in. podatek VAT;
  5. Wykonawca będzie związany z ofertą przez 30 dni od dnia złożenia oferty;
  6. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane;
  7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w treści oferty tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom;
  8. W toku badania o oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
  9. Wykonawca może zastrzec w ofercie iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów                    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
 
2. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności określonej działalności                      lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania niniejszego zamówienia,
  3. Dysponują potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
W celu potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien wskazać iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował minimum jednym ekspertem posiadającym wyższe wykształcenie ze specjalizacją w dziedzinie dendrologii.
  1. Dokumenty jakie powinien złożyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w zapytaniu ofertowym:
  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie wskazanym w  pkt 3 zapytania ofertowego wraz z informacjami na temat                        ich wyksztalcenia, specjalizacji i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację               o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. Zamawiający żąda złożenia wykazu co najmniej trzech usług w zakresie wykonania ekspertyz dendrologicznych oceniających stan zdrowotny, statykę oraz bezpieczeństwo w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  ( załącznik nr 2 do formularza ofertowego) oraz dołączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług.
 
  1. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem                        „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące wykonania ekspertyz dendrologicznych szesnastu olsz czarnych rosnących w miejscowości Jantar w obrębie działki nr 516 stanowiącej własność gminy Stegna” w terminie do dnia 08.09.2015 r. do godziny 13.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, osobiście lub drogą pocztową na powyższy adres ( decyduje data wpływu do tut. Organu).
 
 
 
  1. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę, która będzie miała najniższą cenę (w ofercie należy podać cenę całkowitą netto i brutto za wykonanie ww. zamówienia)
  1. Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zadania.             
 
  1. Inne informacje:
  1. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wezwać do uzupełnienia lub wyjaśnienia załączonych do oferty dokumentów.
  2. Zamawiający uzna za nieważną ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, ze oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym.
  3. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający poprawiając omyłki rachunkowe uwzględnia konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek.
  4. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U.  z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania i winny być oznaczone klauzulą: „Informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
  5. Oferta wraz z wszystkim załącznikami winna być podpisana przez Wykonawcę               lub pełnomocnika.
  6. Wszystkie dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw) winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
  7. Oferty, które nie będą spełniały warunków/wymogów określonych w zapytaniu ofertowym  nie zostaną uznane za ważne i nie będą brane pod uwagę przy wyborze niekorzystniejsze oferty. W szczególności oferty niekompletne, tj. nie zawierające wszystkich wymaganych w zapytaniu ofertowym dokumentów/oświadczeń                     lub  zawierające dokumenty/ oświadczenia nie potwierdzające spełnienia warunków/ wymogów określonych w zapytaniu ofertowym, zostaną uznane za nieważne.
  8. Jeżeli w postępowaniu ofertowym cena była jedynym kryterium, a złożono oferty                o takiej samej cenie Zamawiający wzywa do złożenia ofert dodatkowych, przy czym oferty dodatkowe nie mogą mieć cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych może być powtarzane                         do osiągniecia skutku tj. możliwości wyboru oferty z najniższą ceną.
  9. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego w przypadku, gdy:
  1. Nie złożono żadnej ważnej oferty;
  2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zakupu;
  3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
 
UWAGA:
Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu Gminy Stegna z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie. Urząd Gminy w Stegnie zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru wykonawcy, bez podania przyczyny.
 
Niniejsze zapytanie nie stanowi ofert w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również ogłoszenia w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
  1. Złącznik:
  1. Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Stegna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewelina Charkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-09-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Charkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-09-04 10:32:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-04 10:39:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-04 10:39:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
758 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony